2023年9月9日星期六

展興餐廳 @ 紅磡 ( 9-SEP-2023 )

鐵板西冷牛扒 ($68) - 無諗過咁大塊


鐵板美式什扒 ($72) - 里奧大人話樣樣有啲   咁又係呀   所以我都鍾意食拚盤呢啲   哈哈  


茄汁意粉 - 就咁食都覺得好好味喎 


估唔到有中湯


( 9-SEP-2023  SAT )

尋晚去完廁所   再瞓嘅時候就覺得凍   唔通落咗場雨真係無咁熱 ?!

早餐食芝士甜餐包   咁食完見有時間就諗住靈修   點知里奧大人起咗身   咁幫佢整早餐啦   之後再傾下偈就番工 lu ~



家姐話 9 月多咗 2 日假   我話 1 日之嘛   之後話 9 月 1 日係 10 號風球喎   我話咁 2 號都放咗半日啦   即係今個月頭放咗 2 日半風假   真係好少有 ~

菇場唔忙呀   大家一齊等放工   哈哈 ~

里奧大人今日番晏   所以放工同佢一齊食午餐   食完就番屋企抖陣 ~

麻辣雞翼香鍋 ($56) - 我要中辣   辣到跳舞呀   所以食唔哂啲薯仔   同埋食飯又食薯仔會勁飽   下次真係可以留番一半餸做晚餐   就咁都可以送兩碗飯㗎   因為真係好惹味   哈哈


都有 6 隻單骨雞翼


酸菜魚 - 里奧大人係咁夾比我   話我無乜食魚   我話我無咪等如你都無囉   所以你都要食多啲呀


好在叫特飲   今次到我要解辣呀


本身約咗 3 點半整牙套   但等到 4 點先整   不過都好快   10 分鐘就搞掂   但之後仲要再番嚟整多次   咁先係真正完成呀   所以整牙真係要花好多時間呢 ~

搞掂哂就去整嘢   之後再去里奧大人幫手   去到已經 6 點幾   所以要加快速度喇 ~

今晚 8 點半先走   我都開始有啲餓了 ~

我同里奧大人講話今日係結婚週年   所以想食扒慶祝呀   哈哈 ~

食完即番屋企沖涼   之後睇下新聞   11 點都要瞓喇   聽朝要早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言