2023年9月26日星期二

椒鹽骨 (外賣) + 蠔油燜冬菇鵝掌 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 26-SEP-2023 )





( 26-SEP-2023  TUE )

尋晚去咗 2 次廁所   但感恩好快瞓得番 ~

早餐食合桃有機穀麥包   之前買咗包日本芝士   但每塊都好薄切切   今朝拎嗰塊   簡直有啲透明嘅感覺   下次都係買番韓國芝士或者 Kraft 芝士算喇 ~


菇場忙呀   日日係咁就好喇 ~

阿花又比 ASTRO 應援比我呀   勁鍾意


Lunch Time 出去買麵包再去萬寧買 Cream   最後去 MOS BURGER 買埋午餐就番菇場喇 ~


家姐好搞笑   話今日食炒麵無肉   所以佢就買咗燒雞肶番嚟切絲再炒   我話咁叻嘅 ?!   佢話學我喎  我成日咁講   哈哈 ~

仍然忙呀   所以好快就放工咁呢 ~

同船頭阿花傾偈   佢話佢啲 tee 係唔熨   我話我乜都要熨㗎   之後佢話我啲裙都好直   但我都話要睇咩嘢質地   同埋有時擺得太耐都會巢   又要熨多次咁囉 ~

買埋菜同椒鹽骨就番屋企   好在叫里奧大人幫我滾熱啲湯先   因為佢今晚要上堂   如果等埋我番嚟先滾湯   可能趕唔切飲呢 ~

是日懶餐 - 椒鹽骨 (外賣) + 蠔油燜冬菇鵝掌 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯

椒鹽骨 (外賣) - 一盒只係 $45   仲要係擺唔哂落隻碟   真係買仲抵過煮呀   哈哈 ~

蠔油燜冬菇鵝掌 - 仲食剩啲冬菇   聽晚再食 ~

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 終於飲哂喇   其實一煲湯飲 4 晚最好  咁唔駛飲咁多   但又覺得擺咁耐唔係咁好   所以想 3 日要飲哂囉 ~ 

里奧大人今晚真係上堂前 10 分鐘食完   但我就可以慢慢食喇 ~

洗埋碗再開機洗衫   之後沖涼休息 ~

里奧大人 8 點幾上完堂   今晚好快喎 ~

之後一齊食榴槤冰皮月餅   今次嘅榴槤好濃味   上年無咁濃味㗎   所以覺得好味道   里奧大人話想再食   不過我話我好飽唔想再食   佢話同我一齊食先好味   所以佢都唔食   哈哈 ~

家姐比我嘅貓山王 & 黑刺榴槤冰皮月餅


仍然解凍中


細細個容易入口


今晚打機打到 11 點先瞓   真係好耐無打機   雖然獎賞有 6 個鐘可以玩   但真係無本事玩咁耐   我試過加加埋埋獎賞   係由 11 點到第朝早 8 點添呀 ~

沒有留言:

發佈留言