2023年9月13日星期三

刕舙馫麵館 @ 紅磡 ( 13-SEP-2023 )

香脆金沙骨撈麵 ($48) - 刀削麵都幾煙韌


新鮮炸起嘅金沙骨


撈埋一齊食   真係勁好味


牛筋腩刀削麵 ($49) - 里奧大人話味道 OK 呀 


蜂蜜百香果蜜 (+$10) - 最鍾意百香果飲品   食完嘢飲就最好   酸酸咪咪好消滯


我覺得魔鬼辣唔係好辣   不過我只係落咗 1 茶匙份量啫


( 13-SEP-2023  WED )

感恩一覺瞓天光呀   最開心係隻腳真係無痛   希望快啲消哂炎唔好痛啦 ~

早餐食雞尾包   本來想買菠蘿包   不過無哂   咁就食雞尾包喇 ~


菇場唔忙呀   呢排雖然一覺瞓天光   但都係有啲攰 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買雞翼酸辣米線番菇場食   今次真係有扣底喇   咁我就唔駛食得咁辛苦啦 ~


突然間又忙咗一個鐘   又做下自己嘢又 Skype   所以好快放工咁呢 ~

放工去里奧大人公司   因為約咗佢同事傾嘢   傾到差唔多 6 點半先走得 ~

同里奧大人去睇文具先去食嘢   去到食店都已經 7 點幾   唔怪得里奧大人話餓啦 ~

食完都番屋企喇   沖埋涼就熨衫   之後休息休息 ~

工人影比家姐㗎   我話 Berry 真係瞓到好正中喎   家姐話呢張係狗床   哈哈


依家睇 Youtube   有時會睇啲破案 Case   估唔到都幾好睇   不過有啲都睇到幾灰㗎   所以臨尾就會再聽歌放鬆心情一下   最搞笑里奧大人一聽到口哨聲就會講 "妳好勁呀   聽唔厭"   咁我話依家唔敢聽 Again 嘛   咪聽 S-Class 囉   之後佢就唔會再話我   哈哈 ~

今晚 10 點 45 分都瞓覺喇   其實 10 點半已經眼瞓   不過想聽下歌先瞓囉 ~

沒有留言:

發佈留言