2023年9月27日星期三

蠔油燜豆片 + 椒鹽肉粒炒飯 + 昆明生菜 ( 27-SEP-2023 )



尋晚食剩嘅椒鹽骨




( 27-SEP-2023  WED )

今次破哂記錄   一晚去咗 3 次廁所呀   1 點 3 點 6 點半   真係好在起身精神咋   唔係真係唔得了   下次都真係唔煲老火湯   除非星期六煲   咁星期日可以瞓晏啲   哈哈 ~

早餐食糙米芝士包   但其實芝士唔算多   所以我會再加片芝士 ~


菇場忙呀   咁就唔會洽眼瞓啦 ~

Lunch Time 去 DAISO 買嘢   因為有 9 折   咁問家姐多唔多食雪糕 ?!   佢居然問我係咪幫佢食 ?!   哈哈哈哈   其實我想買隻雪糕匙更比佢啫   不過佢食雪條多啲   咁唔駛買 lu ~

買完再去萬寧買嘢   突然間好肚餓   所以即買牛腩米番場食喇 ~

瘦腩米扣底多蔥   但一定要加辣椒油同醋


仍然忙呀   開心開心 ~

家姐無啦啦打嚟   話尋晚工人同佢講   Berry 次次見到新媽咪太太都嗚嗚嗚咁叫好開心   但妳唔好唔開心呀   因為 Berry 真係好鍾意新媽咪呀   哈哈哈哈   佢咁講真係笑死我呀   不過次次拍片   佢見 Berry 唔理家姐   佢係笑得最大聲同最開心嗰個囉 ~

工人影比家姐   兩條友成日一齊瞓覺㗎   好在 Berry 都跟工人   咁即係代表工人都錫 Berry 呢


放工即走   今晚大塞車   等咗好耐車呀   番到屋企真係要快手快腳整晚餐   差唔多 7 點 15 分先開餐呀 ~

是日晚餐 - 蠔油燜豆片 + 椒鹽肉粒炒飯 + 昆明生菜

蠔油燜豆片 - 咁見仲有蠔汁同冬菇   所以特登買元朗豆片 ($11/4 兩)   其實我唔知 4 兩份量係幾多   係買完先知咁鬼多囉   下次應該問最少買幾多先啱   依家又食剩一半留番聽晚食   唉 ~

椒鹽肉粒炒飯 - 將椒鹽骨剪開一粒粒   再加蛋絲同蔥花一齊炒   里奧大人鍾意食炒飯   不過就唔會成日整啦  好多功夫㗎   哈哈 ~

昆明生菜 - $10/斤 但 $14/2 斤   我本身真係諗住買 1 斤   不過菜婆話 $13/2 斤啦   咁我又買咗 2 斤喇 ~

洗埋碗就去買雪糕   家姐話抵呀   所以我買比里奧大人食   不過佢唔知我買比佢呢 ~

之前特登執好雪櫃   咁先放得落   唔係就無得買 lu ~

家姐話有啲雪條係 $20/條   所以呢個 Family Pack 都抵嘅


里奧大人發達喇   不過我唔會比佢日日食   始終無咩益嘛   唔係家姐話抵   其實我唔會買   哈哈 


沖埋涼就即沖涼喇   食埋冰皮月餅就休息休息 ~

上網睇點樣影相會靚啲   係學到佢點擺法   但真係完全影唔到佢咁靚   呵呵


今晚睇陣 Youtube 同靈修   之後再打機   好在 10 點 45 分都眼瞓   始終唔想晚晚打機打到 11 點咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言