2023年9月5日星期二

滷水金錢肚 & 炆冬菇蕃茄麻辣米線 + 仿松葉蟹捧 & 滷水雞翼蕃茄麻辣米線 + 香辣雲耳 (外賣) @ 屋企 ( 5-SEP-2023 )

滷水金錢肚 & 炆冬菇蕃茄麻辣米線 ($52) - 兩個餸都好入味呀   今次湯底都係中辣   咁就可以食到蕃茄湯底味道   如果大辣就真係得麻辣味咁呢      


仿松葉蟹捧 & 滷水雞翼蕃茄麻辣米線 ($52) - 里奧大人係小辣   佢鍾意呢個蕃茄湯底   但佢唔知我喺米線陣買   以為屋企附近買   哈哈


香辣雲耳 ($17) - 就咁食米線好悶咁   所以加個小食   之前有2人餐仲抵食㗎   可惜依家無做 lu


 ( 5-SEP-2023  TUE )

感恩一覺瞓天光   仲要無發夢   不過瞓到 7 點都醒咗   懶床到 7 點 15 分就起身整早餐 ~

早餐食芝士拖鞋包 & 芝士牛油排包   其實我鍾意食芝士   記得後生嘅時候   朝早係食兩份芝腿治㗎   諗起都勁大人食   哈哈 ~


菇場唔忙呀   又係時候做下自己嘢先 ~

Lunch Time 出去買包   之後再去買朱古力就番菇場喇   落緊毛毛雨唔想行咁耐呢 ~


家姐買咗   話係抵喎   咁我就去買啦   我特登影到同家姐影嘅一樣   之後我 Send 比佢睇   佢即刻問我係咪想要 ?!   哈哈哈哈   因為次次我再 Re-send 比佢係等如想要呀


4 點先嚟忙   不過都好   始終忙好過唔忙嘛   哈哈 ~

放工即走   今晚去比生日利是比姑奶呀   因為里奧大人話好遲放工   咁我多咗時間就去探下姑奶咁啦 ~

傾咗陣都走喇   買埋晚餐就番屋企 ~

番到屋企都 7 點半   里奧大人打嚟話做咩唔見我   因為佢唔知我探姑奶㗎   哈哈 ~

食完就開機洗衫   抖陣再沖涼 ~

睇陣電視同 Youtube   今晚可能滕來滕去有啲攰   所以 10 點 25 分都即瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言