2023年9月28日星期四

炸雞翼 (外賣) + 蠔油燜豆片飯 + 昆明生菜 ( 28-SEP-2023 )





( 28-SEP-2023  THU )

尋晚 3 點幾去完廁所   都好快瞓得番   今朝起身都精神   感覺開始瞓得比較好咁   唔通臨瞓前里奧大人幫我按腰嘅關係 ?!   今晚再試下先 ~

早餐食糙米芝士包   買咗個新夾諗住唔用筷子   點知自己又唔夠力   整到啲芝士跌咗落焗盤   芝士又薄切切   剷番上嚟其實所剩無幾了 ~


今朝去埋入錢先番菇場   感恩附近有入錢機   始終唔想成日記住要入錢嘛 ~

菇場忙下停下   話咁快又 11 點 45 分 ~   

Lunch Time 去銀行入票   再去超市買嘢   最後買埋皮蛋艇仔弼就番菇場 lu ~


2 點幾菇場請食下午茶   8 卦話因為公司停咗幾年春茗   剩番啲娛樂費   所以間唔中都請食下午茶 ~


放工即走   番到屋企即預備晚餐 ~

是日懶餐 - 炸雞翼 (外賣) + 蠔油燜豆片飯 + 昆明生菜

炸雞翼 (外賣) - 頭先嘅下午茶嚟㗎   番到屋企再焗熱   其實如果今晚唔係要食飯   我係會食埋囉   但食咗雞翼就食唔落飯   所以留比里奧大人食喇   因為今日煮麵佢食   無理由無餸嘛   哈哈 ~   

蠔油燜豆片飯 - 食咗幾晚呢個蠔汁嘅餸   真係夠皮喇 ~

昆明生菜 - 其實煮生菜真係好方便   不過放喺雪櫃就好 "牙炸"   菜心苗就好啲   我會一條條咁擺好再入袋   咁樣慳位好多呢 ~

之前買咗 6 個㗎喇   折咗係 $15.3/個   點知今日見到係 $39.9/3 個呀   所以忍唔住買 3 個   想撈勻番個價呀


洗埋碗就去剪髮   呢個髮型師都好有心機   幫我剪咗 40 分鐘呀   平時嗰啲 25 分鐘左右就搞掂呢 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息 ~

里奧大人 9 點鬆啲就落堂   佢話今日買椰撻嘅時候   見到啲燒餅幾煙韌咁   所以買番嚟比我食   但佢自己就食咗 1 個先   話要試下好唔好味喎   不過呢個燒賣真係算煙韌   同埋個餡唔甜呢 ~


睇陣 Youtube 又打陣機   但今日個肚成日扯住痛   所以今晚 10 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言