2023年9月1日星期五

焗海鮮卷 + 椰菜絲炒米粉 + 燒鴨粒炒飯 + 菜心苗 ( 1-SEP-2023 )




加埋辣椒蒜蓉就更加好味




( 1-SEP-2023  FRI )

今朝里奧大人 6 點幾起身   話 4 點幾已掛 8 號風球   所以朝早肯定唔駛番工   咁我都繼續瞓喇 ~

瞓到 9 點先起身   都係時候整早餐喇 ~

早餐食牛油排包 & 極醇湯種迷你軟包   都係搽醬占   以前唔鍾意食果醬   依家都唔係話鍾意   但就唔抗拒咁囉 ~


食完又開機洗衫   睇下 Youtube 咁啦 ~

1 點又食午餐喇   其實我有啲餓   次次喺屋企都係咁 ~

滿漢大餐紅燒牛肉麵 & 椰菜雲耳豬肉煎餃 + 韭菜豬肉煎餃 & 芝麻麻糬 + 朱古力麻糬  


里奧大人做功課   我就睇 Youtube   有時聽到啲人講嘢嘅聲調語氣   真係好難令妳唔眼瞓   所以我 4 點幾都瞓咗陣   哈哈 ~

5 點幾都預備晚餐   呢排做嘢手腳慢   係要多啲時間預備 ~

今晚 6 點半左右開餐   原來 6 點 20 分已經掛 9 號風球   今次個風真係好勁 ~

是日晚餐 - 焗海鮮卷 + 椰菜絲炒米粉 + 燒鴨粒炒飯 + 菜心苗

焗海鮮卷 - 其實可以唔焗嘅   不過等里奧大人叫做有個餸夾下   所以就焗 3 條啦 ~

椰菜絲炒米粉 - 以前成日喺酒樓食炒米粉   就咁加蒜蓉炒   再灑啲芝麻已經好好食   同埋最緊要炒得好乾身   但我炒唔到咁   嗚嗚   可能太多椰菜呀   呢度係半個椰菜份量 ~

燒鴨粒炒飯 - 之前食剩 5 件燒鴨肉   所以切粒炒飯比里奧大人食喇 ~   

菜心苗 - 終於清哂   開心開心 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息 ~

9 點 10 分掛 10 號風球   咁睇嚟聽日都應該唔駛番工了 ~

睇多陣 Youtube   今晚 10 點 45 分都瞓覺 ~ 

沒有留言:

發佈留言