2023年9月10日星期日

掛爐燒鴨 (外賣) + 咖哩烏冬 + 福花 ( 10-SEP-2023 )




( 10-SEP-2023  SUN )

今朝 7 點唔夠就要起身喇   感恩尋晚一覺瞓天光   起身都好精神 ~

早餐真係要食飽啲喇   因為今日起碼 3 點先食午餐呀 ~

我已經落單註明扣底   不過次次都咁多   之後里奧大人話我係咪按錯加底呀 ?!   嚇到我真係睇睇張單呀   但張單都註明扣底㗎


蔥花滑蛋厚切餐肉三文治


去到里奧大人公司都要即刻幫手做嘢   一做就做到 1 點 45 分   咁啱見到皇太后   佢幫我按摩膝頭哥呀   真係勁舒服   哈哈 ~

之後再同里奧大人同事傾下偈   原來都已經 2 點幾   里奧大人又未走得   咁我要去買餸先喇 ~

買完餸番屋企放低再同里奧大人去食下午茶   食完都 4 點幾了 ~

華田脆脆雪山西多士


招牌豬扒煎蛋蔥油撈麵


番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息喇   依家開始有啲攰喇 ~

里奧大人瞓晏覺   我就睇 youtube   不過睇睇下都瞓着咗 ~

今晚 7 點半先開餐   其實唔太餓   但聽日要番工   我唔想太夜食   我想早啲食完早啲休息 ~

是日晚餐 - 掛爐燒鴨 (外賣) + 咖哩烏冬 + 福花

掛爐燒鴨 (外賣) - 諗住買手撕雞   不過無哂   咁轉買燒鴨啦 ~

咖哩烏冬 - 今晚唔想食飯   所以整呢個烏冬   依家都會買定啲咖哩醬包   撈飯撈都都好食㗎 ~

- 買咗一細棵   因為唔想連食兩餐   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息休息 ~

睇多陣 Youtube 就聽歌   差唔多 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言