2007年8月15日星期三

食棧 @ 大埔

尋朝趕住去餐廳食早餐...突然有人叫我...好驚呀...擰轉頭望...原來係我第一份工既同事...大大話話都有十幾年無見...佢居然認得我...我覺得佢好勁...因為記得個樣唔出奇...記得埋個名先勁呀...之後傾幾句我就話趕時間食早餐呀...byebye...其實唔知同佢講咩好... 

尋晚過海睇中醫...同醫師講心口有時會痛...醫師話可能胸骨發炎同拎得重野多喎...鬼咩...要買餸煮飯唔重就奇咯...同埋自己拎個袋又係好重呢...其實我唔係放好多野啫...銀包 + key holder + 化妝袋 + 記事簿仔 + mp3 + tissue...係咁多啫...但唔知點解都係好得重...



同里奧大人講...醫師話我唔拎得重野呀...里奧大人就話第時重野等去攞喎...心諗係咪架...

點知我一落車佢真係第一時間搶左我個手袋 + 裝飯盒既布袋 + 裝中藥既紙袋 (7包中藥)...真係好感動...好心甜...覺得自己好幸福...但又好心痛喎...因為加起黎一齊攞真係好重...咁點解佢唔分開兩隻手攞呀...因為果隻手要拖住我囉...


次次睇親中醫都煮唔到飯...所以唯有出街食...我一早已經諗左食越南野...因為好想食春卷同蒸粉包...再加多碟菜同炒飯...真係勁飽...好在食唔哂可以留番比我帶飯...唔洗浪費d野食...一舉兩得....哈哈哈...


今朝又係食三文治...腿旦治 + 熱檸茶...$13...豐富的早餐啊...


已經諗埋今晚煮咩喇...就係水餃...因為里奧大人想食呀...希望成功啦...

沒有留言:

發佈留言