2007年8月17日星期五

焗番茄煙肉意粉



尋日 lunch 同媽咪飲茶...(前晚等我仲特登炒定飯做 lunch添)...唯有帶埋個飯盒去酒樓食囉...唔想浪費嘛...因為媽咪又煲左愛心靚湯比我補補...因小肥肥貧血呀...所以媽咪會每星期煲一次南"早" + 北芪 + 當參 我補下既...媽咪實在太好喇...我愛媽咪...

飲茶 d 點心真係麻麻地...真係至在飲湯同傾計架咋...媽咪話我 d 炒飯好香好好味呀...問左幾次都係咁話喎...我估唔係呃我掛... 

尋晚放工番到屋企都幾他條 (意思係唔洗趕頭趕命去買餸)...去左超市買左幾罐 ABC 雜菜湯 (里奧大人鍾意飲) + 五香粉 (用黎醃野) + 自發粉同朱古力粒 (唔分氣...因為焗左兩次 cookie 都唔掂...blog 友話用自發粉 ok 喎)...

番到屋企第一時間去雪柜冰箱拎 d 煙肉出黎...硬崩崩...所以用開水浸軟去...之後切粒...再拎4塊超脂芝士出黎切絲 (因為唔想一塊塊放喺焗爐黎焗...覺得唔均勻同唔靚...所以就切絲...)其實可以用芝士粉既...不過想食哂 d 超脂芝士...唔想眼冤囉...

今次唔用茄汁煮...用茄膏...意粉有d顏色係靚好多既...


炒完意粉咁就好有心機放喺錫紙兜到...先放一層意粉...再放芝士...再放意粉...之後再"舖"餘下既芝士...今次焗出黎個芝士煙肉意粉樣好靚喎 (我覺得)...但食起黎較為乾身 ...(應該淋 d 茄膏落意粉度黎焗)...再加多碗...

ABC 雜菜湯同檸檬茶 (250ml)...好西餐 feel 呢...


食完無耐就死喇...點解???????? 因為好"漏"呀..."漏"到我好唔舒服呀...要里奧大人切個酸酸地既水蜜桃黎食...再飲多包 250ml 檸檬茶先至好 d 咋...不過原來飲完仲死多幾錢重...因為...訓唔着呀....

好在今日晏晝覆診...唔洗坐喺公司度"洽"眼訓咋...


今朝同同事vv食早餐...餐旦治烘底 + 熱檸茶...$14...都係好抵好豐富...但係開始厭呢...


晏晝無落雨既話...會番媽咪屋企...同我既心肝寶貝"朱朱"出街食lunch...好開心呀...(朱朱同我)

沒有留言:

發佈留言