2007年8月31日星期五

火氣十足既韭菜豬肉水餃

尋日喺公司又無野做...所以可以準時收工走人...其實我覺得好鬼尷尬架...因為公司又靜英英....一起身係人都知....好肉酸架....但唔走又唔知做咩....妳有無野做人地知家嘛....所以我都豁出去lu....唔理得咁多....早d番屋企煮定飯比里奧大人食飯好過無無聊聊扮有野做呀......

尋晚兒生女祺祺話上黎食飯....咁我就整韭菜豬肉水餃.....方便嘛....一落車以9秒9速度去超市買豬肉 ($12)...要攪碎既...費事 dir 到頭痛...之後再去買水餃皮 ($10)...韭菜 ($4)...再買左恐龍旦 ($10/7個) ...我仲特登去左 7 仔買左支 perrier 比祺祺添呀...$11.9 呀 (我覺得自己好鬼豪呀...因為我自己唔會飲咁貴既"水")...之後即番屋企預備晚餐...醃好 d 豬肉同韭菜撈勻就放落雪柜做其他野喇...話哂有人....點都要掃下塵...執得整齊 d 咁既...

搞掂哂之後就打比祺祺...點...知...祺祺話佢個同學同埋同學既媽咪去左去屋企...咁啱佢地又開飯...咁祺祺話媽咪話人地喺度食飯...妳走左唔係咁好...咁咪唯有聽媽咪話囉...咁...即係放左我飛機啦....好唔開心呀...預備好哂家嘛...咁里奧大人番到屋企就問祺祺係咪唔黎呀...我話你又知...里奧大人話因為唔見祺祺...之後我好嬲話係呀...俾佢放飛機呀...仲係要我打比佢先知道佢唔黎得呀....咁里奧大人就話咁點得架....要早 d 話比人聽唔黎嘛....唔可以等人打比妳先至話唔黎咁無搭圾...之後打比祺祺要佢親自同我 say sorry...我話唔洗啦...算啦...祺祺都唔想既...


雖然嬲嬲地...但煮 d 水餃又好好食喎..."火氣"夠呀...好食過之前煮果兩次...唔知係咪 d 皮唔同左...薄左....因為睇到裡面係綠色既...好靚呀...今次里奧大人連續食好多隻...仲話如果再煮多幾隻都食得落添呀...見到里奧大人食得咁開心我都好開心呀...(好似 d 亞媽咁)...


尋晚天氣係焗d....但好在無落雨....所以就同里奧大人散步....散散下有個好朋友imen打黎傾計....好耐無同佢傾計喇....所以好開心....好似有講唔完既話題咁呀....


番到屋企就沖涼睇電視...睇亞視訪問 co co 呀...佢話對唔住屋企...同埋唔想俾家人知道佢做呢行...咁妳比傳媒影到既時候妳就掩瞼啦...仲喺度笑...又着埋 d 咁既衫做訪問...鬼信妳唔係出黎做咩...不過我覺得最好睇既就係個主持同 coco 係妙問妙答...笑死...


今朝食左個免費早餐...就係家鄉雞既焗鬆餅....因為之前買左 d 現金劵送埋既 coupon...番到公司再飲罐 nescafe...死啦...今個星期飲足4日咖啡呀...


做咩咁既...點解我 msn 既 "我的表情符號" 無哂架...我嘔心瀝血搵番黎既 icon 做咩一下子消失架...比番我呀...唉...黎緊既日子又要好忙...因為我要 search 番我好 like d icon 呀...


晏晝同 vv 食潮州粉麵....同 vv share 食左五香切腩米 + 紫菜三寶米 + 通菜 + 涷奶茶...合共 $43...每人$21.5 好抵呀...又可以傾下計...唔錯唔錯...



今晚又要再去 nokia 整電話喇...麻鬼煩...上星期整完第二日又影唔到相又 hand 機...有無搞錯架...如果仲係咁既話...trade in 好過呀...

沒有留言:

發佈留言