2007年8月30日星期四

晨早溜溜見到小小強

尋晚家姐陪我睇中醫...真係好溫馨呢...仲陪我等左成半個鐘車呀...我話唔洗陪我啦...妳番屋企食飯好過啦...喺都要陪我等多兩個字先肯走...到我差唔多番到屋企佢先有車咋...好可憐呀...陪我等車而等到自己無車...我忍唔住同家姐講對唔住...下次唔好陪我喇...妳早 d 番到屋企他他條條休息下好過啦 (雖然佢都係會陪我)...我真係好開心...因為我家姐真係對我好到家零一...諗番起以前細細個成日蝦佢都覺得自己好鬼衰...所以依家知道佢鍾意食既野會買比佢食...食到驚為止...

我覺得自從結左婚同屋企人加朱朱相處時間小左勁多既關係...所以次次見親佢地都勁勁勁勁勁開心...諗番起未嫁前成日淨係顧住拍拖行街...唔願番屋企食飯陪屋企人....依家結左婚就好想同屋企人多 d 相處時間...犯賤呀...結婚初時...每次約媽咪飲茶...走果陣時媽咪係眼濕濕鼻紅紅想喊咁架...梗係擔心我無飯食無湯飲...依家知我咁鐘意煮飯煲湯就放心哂...有時仲問番我點煮添呀...

不過...我都好享受我既婚姻生活既...因為多個人錫到加零一嘛...


尋晚無咩胃口食飯...所以同里奧大人食車仔麵...我就食左油渣麵...勁難食呀...d 豬油渣黑掹掹既...望真 d 係炸左既薄身豬腩肉...再配 d 東菇絲 + 唔熱既白蘿蔔就當係一碗油渣麵...唔係呀化...咁里奧大人叫左杯熱豆漿...話 $3 好抵....見到用個膠杯黎裝既...肯定係用 mircowave 叮...因為飲果陣時係暖既...又無豆漿味...下次唔好貪平喇...食完碗麵好想反胃...但唔食又嘥鬼哂去...yiyiyi..

今朝出門口時見到隻小小強喺個柜面...叫里奧大人打死佢...但打唔到...之後入左柜入面...里奧大人話噴殺蟲水...點知佢打開柜桶黎狂噴...大佬呀...柜桶入面裝左錶呀...眼鏡呀...記事簿d雜物家嘛....點可以咁噴架...佢話下次用之前洗下去咪得囉...鬼記得咩...之後話下次等我噴喎...衰人...


今朝好眼瞓...唔想食三文治悶上加悶...所以食左精選早餐 (珍寶腸 + 餐肉 + 旦 + 牛油方包 + 熱央 $15)...好飽呀...食剩一塊午餐肉同半塊方包...食食下諗起係唔知咩牌子既午餐肉就好驚唔敢再食 lu...


晏晝同媽咪飲茶...因為媽咪煲左愛心湯 (北芪南早豬展湯)...而我地就淨係食左一碟勝瓜鱸魚片炒麵 + 馬拉糕...我飲湯都飲飽 lu...而媽咪就因為尋晚食滯左...所以就係食咁多喇...


諗埋今晚煮咩....就係整韭菜豬肉水餃...叫埋 "兒甥女" 黎食...因為講左今個星期搵一晚上我屋企食飯呢...


死火啦...我真係得閒到咁呀...我今日都係睇人家既 blog 過活咋...睇到眼都痛呀...

沒有留言:

發佈留言