2007年8月28日星期二

漂流寢室

尋晚唔知點解好攰...喺車度訓到唔想起身...又唔知點解...尋晚架車又快左好多...所以好快就番到屋企附近...悶悶地去左 7-11 買野...因為同事想要叮噹印仔...咁就買左 $30 雪條同甜筒...有 4 個 chop 呀...但真係見到堆野食都唔知點算...人家想減肥家嘛...

番到屋企灘落張梳化度...望到個鐘都嚇左一跳...咁早既...可能因為唔洗買餸既關係...唔洗買餸係因為之前我已經醃定左 d 雞扒...入味 d 嘛...

呢排成日出暗蒼...加上里奧大人今日要上大陸開月會同過夜...費事煮黑椒雞扒咁熱氣...所以就煮左茄汁雞扒 + 灼通菜... 我煮既茄汁獻係用薑同蒜頭加喼汁一齊兜既...酸酸甜甜好好味架 (我覺得)...食完飯個天仲落緊雨...所以無得跑步 lu...無野做就食生果...就係孖蕉...因為 d 蕉熟得好快...唔食就要掉...咁...唯有掉落自己個肚度無咁嘥囉...但今次里奧大人又唔瓜瓜叫喎....因為次次買親蕉都係臨尾要連哽幾隻...真係好驚架....大家都知蕉係幾飽肚架啦...

今朝食左芝腿治 + 熱檸茶...$13...但唔記得話要烘底呀...個侍應問係咪我既時候我話唔係呀...後尾先醒起自己無叫烘底呀...yiyiyi...不過算啦...慳番$1 囉...


晏晝又食番尋晚既飯餸...好悶呢...但可以慳番 d...無計...成日喺公司真係好悶...又唔想睇報紙...又訓唔到....所以....決定出去行下....行新開既 Market Place...車車車...又吹到好多日本野買...搵笨既...真係好失望...令人沮喪...行行下見到 "First Choice" 品牌 d 野添...點解咁熟口面既...哎呀...原本係百佳自家品牌呀...cher....之後諗住買下d調味料...但無理由山長水遠咁拎番屋企家嘛...屋企附近果間仲係百住超級廣場添...但...入得去...無理由空手而回...所以買左 2 筒萬樂珠 (mint) + Snyder 粒粒 + 辣味卷 (5條) 比家姐...又大拿拿洗左 $32 呀....里奧大人...對你唔住呀...成日亂用錢...可唔可以比番我呀...


由於今晚里奧大人會喺大陸開月會同過夜既關係...又由於婆婆同工人又去左媽咪屋企訓...所以我無定訓呀...好在家姐有地方我訓啫...所以食完晚飯就會出發去家姐屋企 lu...而我已經 plan 定好哂到時一齊食薯片 + 睇電視 + 玩 nds...


唉...但其實我無時無刻都想見到我深愛既朱朱呢...雖然佢係好早訓...但望下佢既睡姿同熟睡既樣...好 kawaii 呢...我仲會同佢影好多相 (但個個見到都話張張一樣)...但我真係用唔同既角度影架噃...悶悶地既時候攞部電話黎睇...真係好開心架...我...

今日有 d 野做...都好...但都仲係有好多空閒既時間...所以我就 set 下我 d 目標...就係...

每星期做兩次 mask
每星期飲一次綠茶溝益力多
每星期燉一次肉汁
每晚要跑步 or 做 15 分鐘運動
每晚要睇一節聖經
戒食零食
戒飲咖啡
戒亂買野


勁...勁...勁...勁...勁聊

沒有留言:

發佈留言