2007年8月20日星期一

甜麵醬蒸鯇魚 + 鹽焗雞翼


今朝 10 點起身...同里奧大人落麥記食早餐...我叫左個超肥煙肉旦漢堡...而里奧大人就叫左個火腿扒通粉餐...我好耐無食呢款飽 lu...所以覺得好好食...而里奧大人果份通粉既火腿扒就超咸呀...好在各自食啫...如果 share 就慘喇...

之後同里奧大人行路番教會...大概要 10-15 分鐘到啦...嘩...真係熱到叫救命呀...不過算啦...當做運動囉...其實啱啱沖完涼...唔洗兩分鐘已經香汗淋漓...好慘呀...

今次講道內容好啱我聽...所以無出現過"打喊露"既情況...

大約12:25pm 同里奧大人走lu...之後去大埔墟既"亞婆豆腐花"度...睇下有無涷既豆腐花食先...不過如我所料...係冇既...要1:00先有喎...唉...咁唯有買支豆漿試下囉...好過無收穫啦...嘩...原來豆漿都好正架...好似食緊液體既豆腐花咁........正正正呀...不過再涷 d 就更好...


星期日喇喎...梗係要做番 family day 做既野啦...就係...買家庭用品買餸煮飯再加做家務喇...

首先第一步去日本城睇下野...比我搵到筍野呀...就係啫喱杯...同放糯米磁 d 紙杯仔呀...第一步已經有咁好成績...真係令人好振奮呀...第二步去超市買豬骨同鯇魚...5 包出前一丁...5包福字麵...2 pack 膠盒...再買左 3 個大既膠柜桶...d 人唔知仲以為我地新居人伙呀...第三步去街市買蔬菜同生果...


搞到成2點幾先番到屋企...已經攰到半死架喇...但都煲左菊花茶比里奧大人清熱氣...同埋醃好 d 餸去...之後再煮丁丁 (五香肉丁 + 出前一丁) 同冰涷既藍梅汁做 lunch...食完野洗完碗就開始我既 family day 節目喇...就係執野喇...因為想個廚柜整齊 d...所以特登去買膠柜桶黎 pack 好 d野...唔洗亂租租...執完都成5點...又要 le le 拿拿煲湯...煲南瓜粟米栗子湯 (因為無買菜...所以煲南瓜)...南瓜批皮切粒...粟米切開去一粒粒易食 d...栗子烚完再搣穀...豬骨出水...加多兩粒蜜"早"...水一滾就放哂 d 料落去......搞掂...然後去燙衫...執自己柜桶...之後就睇下報紙  relax 下...救救救救救救救救命呀...點解d時間過得好快架...咁快到7點既...yiyiyi....又要煮飯喇...好在今晚煮既都係用蒸既方法...一穫搞掂...唔洗洗咁多野...如果唔係人都顛呀...


首先蒸鹽焗雞翼(其他係用鹽醃既雞翼)...之後再蒸甜麵醬鯇魚...見晏晝食剩左d五香肉丁...就整多味五香肉丁炒旦...perfert 呀...今晚食紅米...好健康呢...


洗完碗...之後走去沖涼...又忍唔住洗下個企缸...擦到好乾淨呀...不過好攰呀...因為係要用陰力擦 d 漬架...都唔敢咁博命呀...因為好驚大細手呀...


一日既辛勞終於結束...可以安安樂樂睇亞蘇....正呀...

大家有無發覺得我一個做哂 d 野呢...其實里奧大人都喺屋企架...但點解里奧大人會咁忍心唔幫我手既...唔通里奧大人真係以為食哂我煮 d 餸就等如幫我 ?!?!?!?!?!?!?! 唔好喇化....

尋日做得咁辛苦...所以里奧大人用佢d私己送左個碎銀包比我同埋扭左兩隻旦...好開心呀...


今朝好趕呀...成9點2先去到公司附近...唔理喇...食埋早餐先番工...今朝早餐係芝腿治烘底 + 涷央 $16...實在太趕...唯有涷飲....番到公司又係無野做....慘...好在好朋友cc可以抽空同我msn 啫...如果唔係d時間都唔知點過...多謝 cc...

沒有留言:

發佈留言