2007年8月29日星期三

開心又一日...唔開心又一日...係咪應該要揀開心呢...

尋晚好開心呀...因為放工可以見到我深愛既朱朱...但...因為媽咪陪婆婆出去食飯...家姐又要開 ot...所以得番工人同婆婆工人同我食飯...

見到兩個工人坐埋一齊食飯...頓時覺得自己好孤零零添...好在有我鍾意既餸同湯 (白切雞 + 炒西生菜 + 煎紅衫魚 + 紅蘿蔔合掌瓜粟米栗子豬骨湯)...唔係仲慘...

尋晚咁啱家姐要我朋友幫手整野...所以佢就車我同工人去家姐屋企度...太好喇...唔洗搭車轉車咁煩...佢等埋家姐番黎就走 lu...家姐成 10:45 先番到呀...難得我去佢屋企瞓嘛...佢又要開 ot...不過無辦法啦...老細指定要嘛...見到佢 ot 到咁夜先番到屋企...我覺得家姐好慘呀...好心痛呢...

之後沖埋涼同家姐一齊食零食傾下計就 12 點幾 lu...非瞓不可呀....因為聽朝 7 點要起身同媽咪同深愛既朱朱食早餐呀...其實同家姐一齊瞓真係有 d 唔慣...因為我驚郁黎郁去呀...訓到 5 點幾我要搬遷喇...因為工人 5 點幾起身整早餐俾姐夫食...(姐夫係開夜班既...所以 6 點幾就會番到屋企)....咁所以我要去工人間房訓....一晚要瞓兩張床呀....搞笑....好在瞓得都 ok....唔係就慘喇.....


7:00 起身刷牙洗瞼就打的番媽咪屋企附近同埋深愛既朱朱食早餐 lu...好好好開心呢..同家姐食左沙爹牛肉米太陽旦湯米 + 奶油多 + 吊命涷央...媽咪請...


之後上番屋企...同婆婆傾下計...佢話好悶...隻腳又唔行得...我話咁多人陪妳周圍去...又有工人推輪椅同妳散步去街...妳應該開心...悶咩喎...之後婆婆話家姐做野咁辛苦...話好唔安樂...我話做咩唔安樂喎...妳應該開心家姐有賺錢既機會同能力...之後又話自己好多野諗...諗 d 仔女呀...d 孫點呀...我話妳諗黎做咩丫...妳有妳諗...佢有佢做...個個咁大有自己思想架啦...好在婆婆都識得話時代唔同...唔輪到妳諗啫...


做人應該開心過每一日...做咩咁蠢揀唔開心黎自怨自艾啫...同埋凡事最緊要兩面睇嘛...開心時同人分享...唔開心時亦要同朋友or親人分憂...咁可以令到大家了解自己...溝通都方便 d 啦...我依家就係咁做....但唔知老左係咪會變既呢...好...驚...啊...

襯有時間...幻想下我同里奧大人老左唔洗做野會係點樣生活既呢
...

.唔知係咪會好似大部分老人家咁...每朝晨運....飲茶咁他條呢...我已經諗過如果我同里奧大人有精力....就會去做義工...因為幫到人真係好開心...而有時間既話...就同 d 仔女孫聚一聚...但又唔可以咁密喎...因為每個家庭都有自己既時間嘛...每季同里奧大人去下 short trip 旅行...(因為我覺得里奧大人老左會無咁大力幫我拎咁多行李)...唔知老左仲係咪咁想買野既呢...我相信都係會...只不過買既野唔係買比自己...係買比 d 孫啫...不過...講左咁多既野都係依家既諗法...唔知老左果時都係咪咁諗呢...希望係啦...我唔想變左係d古古肅肅既老人家呀...

諗下寫下已經食 lunch 喇...食番尋晚 d 愛心飯餸...一樣咁好好味...今日好在有 d 野做...無咁悶...


放工又要過海睇中醫呀...好辛苦呢...之後同里奧大人出街食...我估里奧大人會話食壽司 or 越南野...因為我鍾意喎...其實係諗唔到自己想食咩就真...

沒有留言:

發佈留言