2007年8月21日星期二

辣椒梅菜炒豬肉 + 白灼菜心

尋日成日都無野做....點知臨放工我亞頂比野我改...做咩早唔比遲唔比....要臨近放工先比我改架...搞亂左我放工即走他他條條去買餸既計劃...唉...我個人責任心咁重就梗係做埋先放工啦...O 左大拿拿 6 分鐘呀...我 5:36pm 先放工走呀...人地諗住去馬莎小 shop 家嘛...不過我最後都有去到...快 shop 囉...買完野即走lu...

尋晚坐架車真係好辛苦...又快...煞車又煞得衰...可能我住喺對住司機個位啦...最難頂係司機個樣 cool 到爆...到某一個車站時...突破行到最尾...心諗唔係車尾出煙呀...但出煙既話應該開門比我地走丫...所以我既就一路目光跟住佢...哦...原來係有個亞姐無入錢...叫人入番錢...嚇死咩...


落車即刻飛奔去買菜心 (里奧大人想食)...之後就去日本城睇下有無旦糕模買...因為里奧大人就黎生日...所以想整個 chesse cake 做生日旦糕...去到得番心型...唔係呀化...有無 d 大路 d 架...唔通整比人食又係心型咩...撞鬼...不過最後我都買左 last 果兩個...因為實在唔想再嘥 時間去搵呀...心型 cheese cake...里奧大人仲以為我突然間變得咁浪漫添...


番到去即刻收埋個心型模就煮飯喇...煮辣椒梅菜炒豬肉...灼菜心...嘩...好似好簡單既餸...原來我都要整成個鐘呀...菜心浸左半個鐘...d 梅菜又要浸...浸完又要切...又要用砂糖炒乾去...之後再加 3 隻指天椒同枚頭豬肉去炒...辣到氣咳呀...菜心喇喎...灼完點蠔油就算喇...(註 : 其實因為我係唔識炒菜)...開飯喇...里奧大人話好正喎 (未食已經話正...信唔信佢好呢)...食落又好正喎...梅菜夠甜又唔辣...d 豬肉又爽...very good 呀...


食完就老規矩我洗碗...

拿拿聲洗完碗就開始整 cheese cake 喇...又唔想比里奧大人知我整 cake...唯有快手快腳...但就變左論論盡盡...里奧大人見咁情況就想幫手...我話唔洗喇...(其實真係好想)...之後又問我整咩呀...好驚佢知我整 cake 呀...所以我話整 cookie 算喇...整呀整...終於搞掂哂...希望好食啦...希望里奧大人鍾意啦...


做完野去沖涼...之後問里奧大人幾時食生果呀...里奧大人話我切比妳食丫...哇哈哈哈...


係切比我食呀...機會率仲難過仲六合彩呀...(如果里奧大人知道我咁講佢...可能以後以後都唔會再有此情此景發生架喇)...umm...坐喺梳化好期待有人遞個蘋果埋黎比我食...睇里奧大人好有心機批皮個樣...真係心甜...但...天呀...里奧大人居然係成個蘋果隊埋黎...咁大點食呀...(註 : 我批生果比里奧大人食係用心去切成一粒粒...再比牙簽桔住遞比佢架)...做咩佢咁對我架...我要咆哮話咁大個點食呀...佢先拎番去切開一塊塊比我咋...(唔係切粒呀)...唉...算吧啦....我個里奧大人係咁架喇...一 d 都都唔細心既...


今朝食餐旦治烘底 + 熱茶...$14...太飽喇...食到好想嘔...


番到公司坐左成個鐘都唔想飲水...死未...估唔到今日有野做呀...有d唔慣添...


今日好充實喎...因為有野做...同埋又同cc...茄子佢地msn...好忙添呀...放工即走lu...趕住睇中醫呀...之後就同里奧大人去元祿食壽司...正...


聽日放假同里奧大人慶祝生日...好期待呀...希望唔好落雨啦...

沒有留言:

發佈留言