2007年8月27日星期一

加速燃燒脂肪法...不用錢的...只要慶就可以了...

尋晚起身去左幾次廁所...又發惡夢...所以好似無訓過咁...十萬個慘慘慘呀...

今日早餐係腿旦治 + 吊命熱央...$13

晏晝約左表妹食 pizza hut...一去到表妹就送左本書比我呀...呢本書對我讀輔導初班有幫助...好感動呀...我地食左 2 人餐 (忌廉雞湯 2 客 + 意式風情 (迷你) 批 + 焗釀蟹蓋拚魚圈 + 百事)...再加多個三文魚卷...但點解我都係麻麻地飽既...梗係慶得滯喇...


加速左燃燒脂肪既速度...因咩慶...咪又係婆婆單野囉...講下講下...原來個個都好不滿婆婆 d 所為...好心做仔女既就開門見山講婆婆有咩唔啱啦...成日鬧人係咪情緒有問題呢...係就拿拿聲去搵 d 專業輔導幫下...唔係越黎越嚴重就大穫架喇...仲有一樣仲慶呀...就係表妹話今朝青打電話比婆婆...話果晚因為要喺屋企教琴...所以要 9 點先到...問下有無問題...點知婆婆發脾四話咁遲...食咩呀...食屎啦...之後仲 cup 線...有無搞錯呀...好心問下妳...妳咁既態度仲 cup 線...有無過份 d 呀...話哂都係你個孫丫...洗唔洗咁呀...尊重下人好喎...我表妹好唔開心...眼濕濕好想喊...好驚呀....我第一次見佢咁澈動架咋...最後我咪話唔想去咪唔好去囉...事實真係有野做...又唔係特登唔去...亦係話比妳知妳所做野行為令到我好不滿呀...最頂癮係表妹同我講婆婆都知好小人會到...話不如取消...點知舅父話唔好喎...我想請問點解唔好呀...無謂嘥左張枱去丫...而去既又唔係好開心咁去...係被迫咁去 (因為要取消原有既約會)...咪食得唔開心...都唔知 d "大人"諗咩既...

之後表
妹陪我行番公司...又要開工 lu...不過又係無野做...所以就寫 blog 過活...


今晚應該灼通菜同整雞扒...但仲未諗到點煮件雞扒呢...

沒有留言:

發佈留言