2007年8月19日星期日

韭菜豬肉水餃 + 番茄煙肉意粉


尋日晏晝天氣真係唔錯...唔係太熱...陰陰天但無雨落...所以可以同到朱朱食 lunch...好開心呀我...

之後去覆診喇...喺醫院等左1個鐘頭45分鐘呀呀...

不過都預左既...政府醫院嘛...覆診結果係...甲狀腺無翻發呀...感謝神...


之後睇到差唔多 5:45...好緊限呀...因為又要 le le 拿拿去買豬肉同韭菜整水餃呀...今次仲試下買半斤南瓜整水餃添...


番到屋企就接到里奧大人電話...話已經番到香港 (註:里奧大人這天要北上工幹)...嚇到我心都跳埋出黎呀...因為驚佢肚餓...又驚整唔切呀...好在佢話唔肚餓啫...hehe...


dir 呀 dir... dir 豬肉真係頭痛...可能我用好似瓷既針板...嘈到顛呀...之後就蒸南瓜...再醃肉...之後就再壓爛 d 南瓜變成蓉...好忙呢...yiyiyi...


尋晚姑奶上黎我屋企食飯...心諗...韭菜豬肉水餃唔夠食喎...好在之前仲有d 煙肉剩...可以煮多味番茄醬煙肉意粉...果一刻覺得自己好叻呀...可以喺係短時間內諗多一樣野煮黎食...  


開始煮野喇...包韭菜豬肉就無難度...但包南瓜就死火喇...d南瓜蓉好多水呀...包左兩隻就放棄喇...原因係唔夠雲吞皮呀....天呀...咁辛苦壓成蓉...又要特登買南瓜...又要買多 d 豬肉...最近要掉左去...唉...算啦...橫掂都整唔到...

我份人喺完美主義者...咁呢..就做死自己喇...因為意粉係西餐...所以要用碟同叉...水餃係中餐...所以要用碗同筷子...所以就每人有一隻碟...一個碗...一對筷子...因為 d 叉唔夠...所以用筷子黎食...美中不足呀...


唔係讚自己...我煮既野真係唔錯...今餐既水餃同意粉...里奧大人同姑奶佢地都話好食...因為d水餃好多韮菜好健康喎...又有人讚自己...好開心呢...

不過可能突然有人黎...時間太緊迫..所以好緊張...餐飯食左兩隻水餃同一撮意粉咋...但佢地就食哂 d 水餃...唔係點食碟意粉...我話特登煮架...要食哂去呀...不過最後都係比佢地拎走...(因為我前晚既慘痛經歷...食漏左...所以唔想再食...)


前晚買左香蕉...尋晚已經熟到非食不可...里奧大人輕輕佻佻話夜 d 食香蕉船先...都唔知係咪借 d 意講比我聽...想我整...


不過我作為一個好老婆...當然會係咁yi認佢...但就會整比佢果隻啦...我仲好布心機...將香蕉切片"舖"滿隻細碟...再放三個藍莓雪糕球...想唔肥都幾難呀...


今朝同里奧大人去 oliver's 度食早餐...我食司華力腸 + 雙旦 + 兩片麥包 + 茶包奶茶 $26 ...里奧大人就煙肉 + 雙旦 + 薯角 + 咖啡 $26... 好貴呀...不過大家都勁飽...都抵既..hehe...


今日 sat...下晝唔洗番工架...太好喇...

沒有留言:

發佈留言