2007年8月24日星期五

一個人的安樂窩

尋晚好開心呀...因為去左媽咪屋企...又可以見到隻超無敵勁可愛既朱朱...可惜家姐要開 ot 啦...如果一齊食仲 perfert 呀...尋晚媽咪為我特登煲既加零一愛心皮旦豬潤瘦肉魚滑粥...仲有韭菜豬肚炒麵...白灼蝦...灼芥蘭...煎雞亦...d 粥超超超超超超超好食呀...好綿呀...我一口氣食左 3 碗添呀...就咁食粥都食飽 lu...仲食到好鬼熱...無咩必要都唔好係大熱天時食粥喇...

之後再食多 3隻 蝦 + 3 條菜 + 1 隻雞亦...因為真係食唔落...咁我又帶番公司食呢...所以都唔會嘥既...haha...

見到媽咪成晚搓住個胸口....嚇死我...問媽咪咩事...原來係胃痛...因為要睇住煲粥...又要教過工人煮麵...(平時媽咪會任由工人發揮)...唉...搞到我十級心痛...下次都係唔好話想食 d 咩喇...次次一話想食既野...媽咪就會親自督工...唔敢比工人煮...驚唔好食喎...愛心餸喎...梗係唔假手於人啦...

媽咪...我愛您...下次黎我屋企我會整 d (我認為) 既拿手小菜比妳食架...

里奧大人尋晚本來 meeting 完要同客食晚飯...但因為個客太多野做...所以 meeting only...唔食晚飯 lu...咁即係得里奧大人一個人食飯啦...poor poor 啊...仲要係食麥記既包包餐添...不過里奧大人肯定好開心...因為有 free time 喎....yiyiyi...有好野都唔識欣賞...

其實里奧大人唔洗同客食飯都好既...因為可以 join 埋我一齊搭車番屋企嘛...

番到屋企第一件事係洗衫...之後喇喎...咪就係食埋尋晚食剩既 chesse cake 囉...好漏呀...我真係見到 cheese cake 都有 d 驚...不過自己整既點都要食哂去既...因為里奧大人要出 trip (開夜會 + 過夜)...所以我要幫里奧大人執衫同埋幫自己執衫...因為里奧大人出 trip 我就會番媽咪屋企訓既...有人陪我嘛...同埋里奧大人知我好鍾意見到朱朱呢...


今朝食左多豉油小辣既燒賣粉果 $10...自己喺公司沖咖啡...好好好好好飽呀...杯咖啡成 10:00 先飲到...今日有野做喎...不過好快就可以做完...效率高嘛...

晏晝o係公司食...食番尋晚既野...都好好味...之後去左馬莎小 shop...買左 d 日用品...hand cream 比自己...再買包果汁硬糖比媽咪...又洗左錢喇...可唔可以介紹份 part time 比里奧人黎幫補下我呀....


好朋友 cc 逢星期五下晝就要做 report...唔得閒同我 msn...所以次次星期五我都好慘架...


睇依家情況...都應該無驚無險可以準時放工...今晚會番媽咪屋企食飯同訓覺...仲有係我聽日day off...好開心呀...希望里奧大人可以趕得切同我食晏啦...難得唔洗番工嘛...

沒有留言:

發佈留言