2007年8月16日星期四

水餃餐


尋日真係驚左成日...驚 d 咩...咪驚無雲吞皮買囉...之前咪話想整水餃既...連發夢都夢到自己整餃子呀...仲係買漏材料果隻添呀...妳話係咪好驚ya...死未...整餐餃子啫...洗唔洗咁緊張呀...

一落車我就飛奔去超市買左一包已 pack 好既枚頭朱肉+多梳香蕉啦...因為見到 d 香蕉好靚...所以就買埋喇...再 le le 拿拿去街市買韮菜 ($2)...之後再周圍搵下睇下邊度有買雲吞皮買...媽咪話買河粉呀豆腐呀 d 舖頭就有喎...講真...又幾何買河炒食丫...又唔識整...又肥...終於比我見到喇...走去問...有呀...真係開心到暈呀...咁我就買左圓既雲吞皮 $10 / 斤 (50 塊)...之後又 le le 拿拿番屋企整餃子喇...

番到屋企唔理三七二十一... 攞幾張包餃子既 recipe 黎睇...綜合哂所有既野...就開始整喇...今次淨係買左韭菜...原本想買多棵大白菜...但個心淨係諗有無雲吞皮買...所以唔記得買多樣菜黎包餃添...不過好在無買...因為枚頭 ($10) 同韭菜 ($2) 已經可以包到 20 隻...因為 d 皮都好有份量...所以如果再整埋大白菜既話...我唔想第一次整就已經食厭呀...


包餃子真係 very very easy...比煮飯方便好多...dir 完d肉同韭菜...係咁包係咁包...勁 easy 呀...最緊要係一個穫搞掂丫嘛...唔洗洗九萬幾樣野...妳知啦...又煮又洗真係好辛苦架...一餐飯既背後...真係有血 (心血) 有汗架...

我因為想帶飯既關係...就整多兜炒飯...臘腸切粒 + 菜甫切粒 + 小小蔥粒...用老抽同生抽炒呀炒呀咁...估唔到又好好食喎...最緊要係可以慳番廿幾蚊lunch 錢...haha...

7點幾里奧大人一番黎見到碟水餃已經係度笑...唔係開心既笑喎...係嚇到傻笑呀...因為覺得好鬼大隻同好鬼多呀...不過我話放心...d 水餃係多菜小肉既...唔會太飽既啫...(我覺得)...最搞笑係里奧大人唔知係咪太肚餓關係...一見到炒飯就即"畢"左 兩湯匙落自己個碗度想刻食 (咩唔係應該見到水餃開心 d 既咩...佢又唔記得祈禱喇...唔通 d 飯真係咁吸引 ??????


9點幾食埋個叫里奧大人切既水蜜桃...今晚真係好滿足...


呢幾排煮新野都好好味...真係好開心...用愛心黎煮野真係事半功倍架...

今朝食左旦牛治 + 熱央 $13 ...好飽呢...

今日好朋友cc晏晝放假...無得同佢 msn...今日應該都係o係苦悶中渡過喇...yiyiyiyi...


今晚想煮焗茄汁煙肉意粉...因為 d 意粉既 expiry date 好似係8月...

沒有留言:

發佈留言