2007年8月25日星期六

很累的一天

尋晚食食下飯里奧大人突然間打比我...話走喇...原來唔洗喺大陸開月會同過夜呀...因為老細仲同緊個客開會...所以同唔到香港黎既同事開月會...顛架...唔洗開會就唔好叫里奧大人上去丫嘛...嘥哂 d 時間...

雖然里奧大人會番香港...但我都唔番屋企陪里奧大人喇...因為話左陪媽咪同埋又約定家姐今朝食早餐...所以費事騰黎騰去 lu...

唔洗煮飯洗碗既日子真係要好好享受同珍惜呀...真係嘆到丫...一坐埋位就可以即刻食...very very good...尋晚媽咪煲左雞骨草豬橫脷豬骨湯...要煲成四個鐘頭架...去陰毒同清肝喎...所以媽咪係都要我飲四碗...餸就係蒸新鮮沙猛 + 炒白菜 + 蠔油東菇瘦肉節瓜 + 燒排骨 + 橙色d生腸 (電視節目話係豬既子宮喎...但我唔知有無記錯)...所有野我都好鍾意食呀...唔知係咪因為好 relax 呢...

食完飯仲有切埋既生果食呀...太好喇...覺得自己好幸福...好似回到未嫁時咁呀...食完就同家姐玩 nds...太鼓好好玩呀...比家姐試下玩...玩到身又郁又係咁 fing 部機...我真係好驚會整爛部機呀...but 家姐唔 like 玩太鼓...所以玩番佢既至愛右腦達人...又話好攰...仲玩埋 d 咁聚精會神既 game...傻架...

之後家姐番屋企...媽咪同深愛既朱朱又訓覺...所以我就睇電視同玩 nds...十點幾已經好攰...所以上床訓 lu...不過無覺好訓...因為我深愛既朱朱成晚喺度吠我...無覺好訓呢...7 點鐘又要起身同家姐食早餐...仲同埋媽咪同朱朱食添...very very very 開心....食完番上去沖個靚涼就走 lu...去幫朱朱攞藥...之後去 nokia 度整手機...話一個鐘有得拎喎...咪去油麻地既陳枝記逛下囉...買左 d cookie 同旦糕既用具...以防萬一...我仲 pro 到買食物用既溫度計添呀...一係唔做...一做就要跟足...


之後再行去永安買 stick 型枴仗...有就有...但無得調教高度呢...所以無買lu...再行下食品部...買左 d 野就夠鐘就去拎番部手機 lu...yiyiyi....又話一個鐘有得拎...等左一個半鐘呀...又熱又肚餓又急 vv...激到爆炸呀...拎完即刻搭車番屋企同里奧大人食 tea 呀...去左極品快餐店...大家樂....我食左蜜汁燒雞脾 + 紅豆冰...里奧大人就叉燒湯瀨 + 可樂...食完即番屋企放水呀...

今晚又唔洗煮飯...因為姑奶佢地幫里奧大人搞生日 party...唔洗做又有得食...感謝神呀...

沒有留言:

發佈留言