2008年10月13日星期一

蝦仁炒飯 + 菜心 + 蕃茄薯仔魚湯







( 冰姑  下面係大眼雞魚來嘎 )


同里奧大人番完教會必須要番屋企抖抖   因為我仲係巧攰呢 C9.gif image by fatfatfamily

成日覺得星期日 d 時間過得超快   熨完衫已經 2 點半   又係時候食 tea 喇 I8.gif image by fatfatfamily


食完又係去街市買生果 + 菜 + 大眼雞 + 蕃茄 + 薯仔   雖然勁平淡   但都幾開心嘅   有個人幫妳拎下嘢咁 159.gif image by fatfatfamily
今次里奧大人又幾好喎   係都要幫我煲埋中藥先去眠一眠   巧感動呢 0929.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 - 蝦仁炒飯 + 菜心 + 蕃茄薯仔魚湯   
蝦仁炒飯 -  求其落 d 蝦仁 + 菜甫粒 + 蔥花 + 蛋就算喇 00212.gif image by fatfatfamily

菜心 - 買咗 1 斤 ( $12 )   其實我覺得依家 d 菜好貴   但又唔想食瓜   又見大大棵咁所以照買   橫掂我分兩餐食   都抵嘅   估唔到 d 菜心又好甜喎   又無渣   唔錯唔錯 0212.gif image by fatfatfamily

蓄茄薯仔魚湯 - 3個蕃茄 + 1 個細薯仔 + 1 條大眼雞   條魚又係 $30   我又係覺得好貴   但我覺得大眼雞煲出黎 d 湯唔腥   所以我會比較捨得買   同埋我會食埋條魚嘛 176-2.gif image by fatfatfamily

之前好期待睇獎門人   但依家就可睇可唔睇   覺得好似無咩新意好悶咁 B2.gif image by fatfatfamily



041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily 041.gif image by fatfatfamily
今朝雨粉粉   又涼涼地   所以覺得有 d 凍   好正呀 D9.gif image by fatfatfamily

早餐食芝蛋治烘底 + 奶茶 ($16)   飽到唔知點形容 emoticon193.gif image by fatfatfamily



留到菇場無啦啦有嘢做   勁唔想做呀   星期一真係無咩 mood 呢 th141.gif image by fatfatfamily

晏晝同媽咪 里奧大人去利苑飲茶   今次真係好好好好飽   因為叫咗 4 人套餐 ( 2 款點心 + 龍脷葉豬橫脷豬骨湯 + 菜 + 海鮮 + 2 款例牌小菜 ) 埋單 $ 400   咁又唔係貴喎   因為碟碟都唔小嘢呢   所以最後食唔哂要媽咪打包番屋企喇 ko09.gif image by fatfatfamily























沒有留言:

發佈留言