2008年10月25日星期六

food court @ jusco ( 鰂魚涌 )










尋晚要去惻魚涌做護膚品 research   咁啱里奧大人又約咗朋友傾功課   所以我就約家姐食晚飯   順便陪家姐去 jusco 買傢私 msn_153.jpg image by fatfatfamily


一入門口就比 d 麵包吸引   所以買咗芝士法軟包   因為鍾意細細個   同埋好好味呀 106.gif image by fatfatfamily





買完傢私已經 9 點   但唔知點解度度餐廳都仲係咁多人等 ( 除麥記 )   我又唔想喎   所以買雜錦壽司 + 腐皮壽司 喺 food court 度食   以前有得坐   依家就只可以企喺度食咋   不過估唔到 jusco 嘅壽司都唔錯噃 028.gif image by fatfatfamily

依家 jusco 好似買滿 $ 1000 可以用特價換禮品   家姐就二話不說用 $1500 換一個雪柜比媽咪   之後又話買衫比媽咪   我真係覺得佢好好   咩都以媽咪為先   我都唔會咁做呀   我有呢個家姐真係好有福   因為家姐對我同媽咪同朱朱都勁好 238.gif image by fatfatfamily

終完買完所有嘢就搭車番屋企喇 2499.gif image by fatfatfamily


  
6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily

今朝 6 點 4 起身   覺得天都未光好搞笑   因為我想多 d 時間見媽咪 朱朱同家姐   所以早 d 起身   但佢地居然仲遲過我喎   唔通真係越近越遲呢個定律係啱嘅 072.gif image by fatfatfamily



家姐鍾意食麥記嘅薯餅   所以買咗個煙肉蛋漢堡餐   之後再 share 食五香肉丁雪菜肉絲米粉   好飽呢 126.gif image by fatfatfamily








終於感冒   做咩假期先黎病呀 YI.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言