2008年10月9日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 + 瑜珈 + blog 友短聚






尋日巧緊張   因為放工要見 blog 友  卡姑   佢呢   係都要格梗比 d 手信我喎   但其實我知佢係巧想見我真人就真呢 _974.gif image by fatfatfamily

卡姑之前一晚已經 sms 比我架喇   但我好早熄電話   所以朝早先收到佢個 sms 呢   佢仲話以為我比假電話號碼佢添   哎喲   我係好人黎家嘛   仲要係好人到唔恨果隻喎   點解佢要咁樣 hurt 我架

真係唔好意思   第一次見就遲咗 5 分鐘    因為我記錯時間囉   雖然第一次見卡姑   但 d 感覺好似好熟咁   真係要多謝 msn 喇   因為我地日日番工都會由番工 m 到放工呢 th141.gif image by fatfatfamily

佢好計客氣   比咗袋手信我呀   搞到我唔好意思呢   我唔係一個咁為食嘅人黎家嘛

之後格硬迫佢同我影相   仲要喺超多人流嘅地鐵站影   我又唔多識自拍   又要就番三七臉   所以一定要卡姑出手先影到咋   如果唔係都唔知要影到幾時啊 198-1.gif image by fatfatfamily


其實我已經同佢講咗千千萬萬次我係好人   但我相信佢都係好驚我   因為我望到佢隻手好好好好好好好好震呢 101.gif image by fatfatfamily

卡姑趕時間   所以比完手信再影埋相就要道別喇   下次要再約出黎食飯先   因為唔見得唔夠喉呀 048-1.gif image by fatfatfamily




之後我就  join 埋家姐行去學瑜珈   兩個星期無玩   一路玩一路覺得超辛苦呀 

放學就同家姐去媽咪屋企食飯   睇下電視   估唔到 " 與敵同行 " 又幾好睇喎 159.gif image by fatfatfamily


   
172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily 172.gif image by fatfatfamily
 

今朝同媽咪 朱朱食早餐   雖然攰   但勁開心呢 176-2.gif image by fatfatfamily




番到菇場做下嘢咁   不過全日坐真係幾辛苦   坐到腰骨都痛呀 G085.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人又去下村食嘢   咖哩雞飯套餐 + 炒米粉   個咖哩雞絕對絕對唔掂   毫無味道可言   個米粉呢   雖然係白雪雪又無料   但我又好鍾意食喎 ra02.gif image by fatfatfamily




沒有留言:

發佈留言