2008年10月4日星期六

遠方 blog 友寄來的禮物包











之前 blog 友 冰姑  已經話會寄一箱禮物比我   咁好彩里奧大人今日 off   可以幫我去 post office 拎禮物 HAHA.gif image by fatfatfamily

打比里奧大人問禮物 size   佢話一大箱喎 B0.gif image by fatfatfamily

我放工即番屋企急不及待拆禮物   巧興奮呀   因為一開全部都係零食呀   果一刻覺得自己好似人在他鄉   唔喺香港咁啊   因為見到好多好熟悉嘅牌子呢 L2.gif image by fatfatfamily

里奧大人見住我一路拎出黎一路笑   佢自己都笑埋一份   駛唔駛咁多嘢食呀   開心屎妳啦 B1.gif image by fatfatfamily

冰姑   有 d 食物香港有得買架   唔好嘥錢買嘛   知妳愛我咯   衰計 J6.gif image by fatfatfamily

仲更加有樣驚喜就係冰姑打黎搵我呀   好彩平時同佢 m 得多   唔係佢第一句講嘅說話   我實會 cut 線啊   第一次同佢傾電話   但個感覺好舒服   好似識咗好計耐咁   最估唔到原來佢講嘢又係好快架   啱哂我呢 d 快人快語型   最可惜我要番教會   如果唔係可以傾耐 d 添呀   唔好意思呀   冰大姑 A8.gif image by fatfatfamily

今日真係好驚喜呀   沙冰姑   aku cinta pada mu D8.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言