2008年10月30日星期四

赤丸烏冬 + 麥當勞芥末魚柳包











尋晚又約家姐去麥當勞食個包先去做瑜珈   試個新包   芥末魚柳包   我覺得炸魚柳同芥末麻麻地夾   都係沙律醬好味 d 00212.gif image by fatfatfamily






食完就做瑜珈   不過可能食咗藥   個人好攰   無咩力   但見尋晚係 last 果堂   所以咪番埋囉  好頭好尾嘛 E068.gif image by fatfatfamily

尋晚放學唔去媽咪屋企食同瞓喇   費事將病菌惹到媽咪同朱朱都病就唔好啦   不過唔去又真係又 d 唔慣喎 thth001118168.gif image by fatfatfamily

同家姐去 apm 赤丸食烏冬   好在排第 3 就到啫   食咗冷烏冬 + 天婦羅南瓜 + 餃子 + 煎肉腸 + 八爪魚丸  埋單 $86   裝修之後每樣加多兩蚊   如果唔係仲平呀   不過 d 冷烏冬真係好正   勁煙韌   超好味   因為九龍灣果間一 d 都唔煙韌呢 159.gif image by fatfatfamily
食完家姐送我搭車就走喇   我地由細到大都會一路揮手   bye 到開車為止   同媽咪都係咁   d 人就會覺得我地好怪   駛唔駛 bye 咁耐呀  哈哈 98m.gif image by fatfatfamily

頭先無食菜   所以番到屋企就食生果   食蘋果夾芝士    又甜又鹹又爽喎   真係無得頂架 emoticon193.gif image by fatfatfamily



 

6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily
今朝天氣又係有 d 涼   好舒服呢 ra37.gif image by fatfatfamily

依家麥當勞 d 早餐有特價   所以試下熱香餅 + 奶茶 ($14)   個餅都幾煙韌   唔錯   但 3 塊實在太多喇   雖然我大食   但我都食咗 2 塊咋   因為我覺得牛油太肥   蜜糖太甜呢   頂唔順呀 themotion051.gif image by fatfatfamily



番到菇場勁充實   簡直連 m 都唔得閒 m 呀 167.gif image by fatfatfamily

晏晝 very 開心   因為同媽咪 里奧大人去正斗    食雲吞麵 (大) + 泥掹粥 + 炸兩 + 鮮蝦腐皮卷 + 流汁叉燒包   大碗雲吞麵搵笨   根本一 d 都唔大碗   炸兩就完全唔掂   隔夜油炸鬼   個叉燒包又係唔掂   但碗粥就好真材實料  因為我好小見咁大條泥掹魚   之後再陪埋媽咪去奇華買嘢就番菇場喇 ii8.gif image by fatfatfamily

















沒有留言:

發佈留言