2008年10月24日星期五

京都豬扒 + 唐生菜 + 芫茜皮蛋鯇魚片湯


尋日晏晝收到 blog 友 冰姑 喺 KL 打黎嘅長途電話   我覺得 d 感覺好搞笑   駛唔駛咁計掛住我同亞卡呀 19231283.gif image by fatfatfamily

雖然未見過面   但可能平時成日 msn   所以 d 感覺一d 都唔陌生   仲好似好熟咁   y
 
blog 同 msn 真係抵讚呀 thS.gif image by fatfatfamily

其實我 office 真係好計靜   因為公司規定要開 msn   用 msn 同廠聯絡   最頂癮係坐我隔離嘅 partner 都用 msn 問我嘢呀   駛唔駛呀   企身問都得啦 facc4abe.gif image by fatfatfamily

所以我次次打電話比人   d 人就會問 : 做咩事呀   咁嘅聲嘅   我就會話梗係啦   啱啱開聲咋   同埋公司又靜   要壓住喉嚨講嘢唔可以大聲嘛 _2309.gif image by fatfatfamily

尋日無無聊聊等到放工   好在之前諗好咗煮咩   如果唔係就唔想煮架喇 

去到街市買鯇魚片 + 皮蛋 + 唐生菜 + 急凍雞扒 + 豬扒   其實街市都幾好行嘅   如果 d 人唔好咁惡同埋環境乾淨嘅話 

我好小番到屋企咩都唔整   hea 喺梳化唔願郁   所以我估自己又作病   但唔該病得黎唔好咁有胃口啦 32.gif image by fatfatfamily


尋晚再試驗下自己包容之心   應該真係唔多有   因為我打咗兩次比里奧大人   7 : 45 一次   8 : 45 一次   但我尋晚真係好攰又唔多舒服   想快 d 食快 d 休息   所以忍唔住要打電話   不過點催都無用   我都係 10 點先可以開飯呢 22.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 - 京都豬扒 + 唐生菜 + 芫茜皮蛋鯇魚片湯
京都豬扒  -  突然醒起通少嘅京都豬扒   又可以用下支白醋   幾好丫   唔係就 9 世都唔用架喇 12-1.gif image by fatfatfamily
唐生菜 - 因為懶   但又想食菜   所以多數食生菜   點蠔油就搞掂 ththra16.gif image by fatfatfamily

芫茜皮蛋鯇魚片湯 - 見到條鯇魚片已經好計驚   但里奧大人熱氣   所以硬住頭皮都要煲呢個湯比佢下下火囉 ( 再次多謝豬豬妹教我呢個下火湯 ) 063-3.gif image by fatfatfamily

尋晚又睇亞蘇   有位亞姐教止咳方法就令人相當相當嘔心喇   就係捉一隻蟑螂 ( 曱甴 )   抽咗條腸出黎   之後 "中" 爛去沖水飲   咁就無咳   仲要話佢 d 細佬妹飲完都係無咳   好嘔呀 16.gif image by fatfatfamily



 
231121.gif image by fatfatfamily 231121.gif image by fatfatfamily 231121.gif image by fatfatfamily 231121.gif image by fatfatfamily 231121.gif image by fatfatfamily 231121.gif image by fatfatfamily 231121.gif image by fatfatfamily
今朝閉家火喇   個吸塵機塞住咗呀   我唔想病呀 075.gif image by fatfatfamily

星期五要開心 d   所以又去食沙爹牛肉腸仔太陽蛋米粉 + 奶茶 ( $18 )   不過我成日覺得食米粉唔係咁飽   但呢一刻又唔想食公仔麵喎 159.gif image by fatfatfamily


番到菇場勁 happy   因為我要為自己有得番工搵錢已 happy 呢 101.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人食鹹魚肉餅飯 + 蝦餃 + 鮮竹卷  + 凍奶茶 ( $44 )   呢餐超難食呀 ththwing.gif image by fatfatfamily





沒有留言:

發佈留言