2009年11月10日星期二

明新焗飯小廚 @ 大埔 ( 10-nov-2009 )

啫啫雞煲 - 熱辣辣唔錯   d 雞走過油   脆卜卜好味   不過我覺得辣 d 會更好囉 




涼瓜枝竹炆倉魚 - 拎上枱嚇瓜我啦    我最怕成條魚咁上架     仲要 "動" 到好似標本咁添   真係好得人驚    我第一個感覺已經好唔想食    但出街為咗食魚家嘛    所以一路同自己講無嘢嘅   食魚有益    先至可以無咁驚咁食咋    下次會叫佢地將條魚瞓得先上枱會好 d 囉    






( 10-nov-2009 tue )
今朝有 d 熱咁呀   11月仲熱   但坐巴士又好鬼凍   真係慘  
早餐都唔敢食丁丁呀   食完熱辣辣好辛苦    雖然有冷氣   但都覺得熱囉 


整咗一陣嘢已經 11 點    咁都好   仲有個半鐘就 lunch    可以抖下   
買車仔麵番菇場食    雖然平   但其實份量唔多   唔係咁飽    但又唔想叫得太多餸喎     眼闊肚窄浪費食物啊       



終於等到放工     無啦啦好攰    又勁想食魚    所以同里奧大人出街食喇 
其實一路行都諗住不如自己買條魚番黎仲好啦    不過我又唔識揀   仍都知道整完條魚之後    我會完全唔食    所以都係出街食好 d  

今晚買咗個好巨嘅蕃鬼荔枝呀    $10/磅   呢個 $24   足足兩磅幾   第一次見咁大個架咋     所以即買呢    希望甜啦  





沒有留言:

發佈留言