2009年11月21日星期六

星林居雲南米線餐廳 @ 尖沙咀 ( 21-nov-2009 )

 ( 豬軟骨腐竹酸辣米線 )


( 豬腩肉魚腐油麥菜酸辣米線 ) 

( 等食的手 )

( 星林居入口 )
( 21-nov-2009 sat )
星期六喇   要番工   不過半日都好易過嘅  咁諗會開心 d 呢 

放工約咗里奧大人一齊去拜爸爸   爸爸走咗十年喇   一樣係咁傷心   又話時間會沖淡一齊嘅   我真係唔覺囉   點解呢 
之後約里奧大人朋友一齊去 pizza hut 食 tea   呢次短聚係里奧大人今朝約架咋   估唔到又成事喎 




一傾就 4 個鐘   差唔多 3 年無見喇   點會唔多嘢傾丫    見番老朋友 d 感覺真係好舒服  暢所欲言    依家真係好難可以對人暢所欲言架喇 

同里奧大人去尖沙咀影燈飾   絕對無料到啦    不過帶咗腳架出黎   就乜都影下啦  










唔知點解  次次去尖沙咀都好想食米線   所以又去星林居食米線喇  
坐嘅時候我無為意里奧大人將腳架放咗喺我隔離   點知隔離枱嘅女仔將腳架放喺張枱附近    我就一路拎一路話里奧大人  仲乜擺咁遠架  一陣唔記得拎架   見個女仔好驚望住得   里奧大人個樣又好驚   我先知拎咗隔離女仔嘅腳架  omg   超樣衰呀   
食完行陣就番屋企喇  好耐無出去喇   所以呢日好開心呢  

沒有留言:

發佈留言