2009年11月15日星期日

雜丸辛辣麵 + 粟米 ( 15-nov-2009 )




( 25-nov-2009 sun )
今朝早 d 起身   因為同里奧大人番自己教會    出去先食早餐   唔想 d 時間教到咁趕   星期日喎   難得輕鬆嘛 

真係好多謝里奧大人對我嘅忍耐呀   因為我次次都會影好耐   佢都唔會出聲架    但呢  對手會話妳知其實好心急等開餐囉   呵呵



崇拜完要即走喇    因為約咗里奧大人姐夫傾功課   所以順便食埋 lunch 喇   噢   去到見到成枱係小菜   真係以為食晚飯呢 
( xo 醬炒蘿蔔糕 )

( 燻蹄拚滷水豆腐 )

( 沙茶牛肉炒芥蘭 )

( 欖菜四季豆 )

( 燒腩仔 )

( 椒鹽九肚魚 )

( 叉燒餐包 )

( 蜆蚧鯪魚球 )

( 蝦醬蝦球炒飯 )

( 菜心 )

食完上里奧大人姐夫屋企傾功課   我就同貓貓玩   隻貓貓嗲到呢  超級無敵勁可愛呀    我唔鍾意貓貓都好鍾意佢架    抱佢時好似無骨咁   軟 lai lai 扒喺妳度架    公仔咁樣   里奧大人幫我影相時都話成隻公仔咁呀







又未餓   又唔想成日出街食    所以都係煮 d 簡單嘅嘢算喇 
是日懶餐 - 雜丸辛辣麵 + 粟米
雜丸辛辣麵 - 尋晚食剩嘅丸   加埋辛辣麵真係超 good   不過買辛辣麵有 d 係 made in china 架    所以次次都要等 jusco 韓國節先入貨呢   再唔係就去尖沙咀入貨     正好多架    d 麵彈牙 d 架 


粟米 - 就咁淥就算喇   懶得整呀    

沒有留言:

發佈留言