2009年11月26日星期四

雪菜火鴨絲炒米 + 菜心 + 蕃薯糖水 ( 26-nov-2009 )



( 26-nov-2009 mon )
星期一喇   又新嘅開始  


番到菇場   心情都係一樣  番工想放工   不過我都鍾意有嘢做嘅   無咁悶嘛  
晏晝唔想出街   所以 lunch 就咁喺菇場食麥皮 + 餅乾    咁食果下都好飽   但 4 點就開始餓囉   
今晚唔駛買餸   因為叫里奧大人幫手買    難得佢又肯    真係發達咯 
是日晚餐 - 雪菜火鴨絲炒米 + 菜心 + 蕃薯糖水
雪菜火鴨絲炒米 - 好在買定燒鴨咋   如果唔係夜晚應該無呢   因為買嘅時候得番兩盒咋    而雪菜平時我買細棵嘅   里奧大人去買呢  就大棵到呢   因為一睇佢樣都知唔曉啦  
菜心 - 里奧大人食菜嘅時候   個樣好似執到寶好叻好開心咁話   原來唔駛問人攞蔥都會比架   ( 我成日話買菜超過五蚊就一定要問人攞蔥 )  我再問問幾錢斤   佢話  12 蚊一斤    我真係頭暈啦   12 蚊買第 d 嘛  叫佢買真係買  之前同佢買過菜啦   講咗逢係十幾蚊嘅菜就唔買    買第 d 菜或者瓜都得   點知   噢      我唔會比佢再買菜   一係就要打電話比我問問先買囉   不過佢唔會打比我架   成個師奶咁款嘛   唉   
蕃薯糖水 - 蕃薯買咗幾日啦    再唔食就驚爛啊   橫掂凍凍地   整多 d 薑  食完成身暖哂呀  

沒有留言:

發佈留言