2009年11月7日星期六

元綠壽司 @ 大埔 ( 7-nov-2009 )

( 鮮帶子壽司 )


( 鱆紅魚壽司 )


( 石恆貝壽司 )


( 蟹籽沙律腐皮壽司 )


( 甘蝦壽司 )


( 三文魚壽司 )


( 素魚翅海蜇壽司 )


( 螺肉壽司 )


( 蟹籽壽司 )


( 醬燒三文魚腩 )


( 7-nov-2009 sat )
今朝無約媽咪食早餐啦   媽咪唔舒服   我驚惹到我呀    同埋又想比佢多 d 休息咁啦 


唔好講笑   雖然番半日    但根本人在心不在   就算上網都無乜心機咁架 
好在放工趕到搭車   唔係又要等多十五分鐘架喇    其實仲未話好餓   不過又唔想話太晏先食喎    所以又食開胃 d 嘅酸辣米線喇 






今晚唔煮飯   會同埋家姐一齊去元綠壽司   因為有 coupon   食滿 $200 平 $100    所以叫埋家姐一齊食     三個人原本要 $250   依家 $150埋單真係好抵啊 
途經栗子檔    又忍唔住又買一磅黎食   share 食真係好開心呢 


番到屋企又食下雪糕     其實我鍾意人地同我食飯   要食到有好飽嘅感覺   咁我就會好開心咁囉   

       


沒有留言:

發佈留言