2009年11月3日星期二

打邊爐 @ 稻香超級漁港 ( 大埔 ) ( 3-nov-2009 )






豬骨鍋湯底 - 1 蚊雞   抵啦   之前食過一次好多豬骨架  今次得兩個豬骨筒   同埋覺得個湯底唔夠濃呀   


墨魚滑 - 好滑架  所以次次都叫呢




珊瑚蚌 -  好爽呀   不過我鍾意食炒貴妃蚌多 d  




珍珠蚌 - 第 1 次叫黎食   又係好爽   下次會再叫   應該


美國肥牛 - 雪到飛起哂   但食落唔錯喎   無想像中咁肥林林 




油麥菜 - 食菜真係好唔抵   但唔食又唔得   呢籃菜 $18   不過估唔到份量都唔小啊


涼拌海蜇 - 麻麻地啦   期望太大喇   定係因為無點白醋呢   依家都係覺得海蜇頭好味 d   


忌廉 - 3支 / $10  兩個人飲就真係唔夠囉   但叫 6 支又好似好唔健康咁   我飲咗一啖已經無咗半支   但飲一罐又覺得有排飲咁架噃    不過支裝真係好飲 d   好有 feel 咁囉


杏仁糊 ( 免費 ) - 都 ok 啦   有杏仁味又唔太甜   食完濃味嘢食番 d 甜品會好好多呢 


芝麻糊 ( 免費 ) - 里奧大人食架   都 ok 啦   唔係太甜就得架喇


open kitchen - 一覺得 d 嘢食咁耐未到就望一望    無就即追 waiter  唔錯架 


( 3-nov-2009 tue )
今朝凍咗好多好多呀   真係要着厚 d 嘅外套先得呢    仲諗住脂肪可以禦寒唔駛着外套   但原來係唔得嘅   等我仲儲咁多添  噢 
早餐想食吞拿魚治烘底    點知佢地整錯咗餐蛋治烘底喎     好在有杯凍檸茶  咁就無咁漏呢  


番到菇場超忙呀   忙到抖唔到氣  help 
晏晝其實無胃口    但又想食熱嘢暖胃   所以又食咖哩烏冬    唔想食要食   真係好難食   


仲諗住晏晝無咁忙   點知無啦啦仲要有 urgent 嘢喎    但我 partner 居然中眼 瞓着咗   都唔明點解可以瞓得着    除非我好唔舒服    如果唔係開工時間瞓覺好有壓力架     同埋覺得好邪   唔瞓就無人搵   一瞓就好多人搵妳咁囉 
終於放工啦   今晚都係要抖抖   唔會煮飯呢   
里奧大人話難得天氣咁凍   不如打邊爐喎    好丫   絕對好添啦   我正想食濃味嘢啊 
等食期間  望到對面枱一家大細打邊爐   佢地成家居然生食黃金脆竹卷  好大條果 d 腐竹卷喎   食到卜卜聲  嚇得我丫   之後又再淥一淥再食   好核突啊   唔係以為係錦鹵雲吞皮呀嘛   
今次簽 DBS  有糖水送   所以揀咗杏仁糊同芝麻糊   無期望真係有 d 驚喜啊
食完同里奧大人行半個鐘先番屋企啊   因為真係好飽呢  

沒有留言:

發佈留言