2009年11月25日星期三

卡卡 & 王木木卜聚 @ 沙爹王滋味世界 ( 旺角 ) ( 25-nov-2009 )
















最後當然要大合照啦


( 25-nov-2009 wed )
今朝一起身打乞痴索鼻涕    里奧大人問係咪傷風   我話唔係   就算係都話唔係啊  因為今晚有約會呀   番工前去超市買盒 hot lemon   希望搞得掂啦   

早餐食三文治   因為有塊芝士感覺健康 d  

番到菇場唔理三七二十一走去沖咗杯 hot lemon 先  唔係一陣無水  又要等煲好煩啊 

晏晝再食薑蔥麵 + 薑菜蜜 飲完果下好掂  通哂個鼻    但之後又一樣鼻塞塞  


幾辛苦先捱到 5 點 半呀    今晚我約咗卜友  卡卡 同 木木  去旺角沙爹王食飯呀  食呢餐飯真係一波三折   唔係貴得滯  就係限時限刻    好在可以一路上網搵地方一路傾  咁就可以知道大家 ok 唔 ok 嘛   

因為木木比較遲放工    所以就同卡卡出旺角先  陪佢買 d 嘢再去沙爹王搵位   早 d 去好 d   可以揀 d 位坐得舒服 d 嘛  

第一次見木木咋   不過都知道大約會係點嘅樣  呵呵    平時喺 blog 度咀 jel jel  估唔到又幾怕羞喎 同埋卡卡太多嘢講喇   機關槍咁   係人都怕咗啦  噢

今次又有見面禮啊   係木木親手整嘅 jam 曲奇 / 玻璃曲奇   仲印埋字啊  好有心機好靚呀   至於卡卡就送咗元朗特產蛋卷比我囉   好在我都買咗兩包百力滋比佢地咋    唔係真係唔好意思呢  呵呵 

噢  去到嘅時候樣樣都好想食    所以係咁叫嘢   但估唔到係一次過黎哂囉    好趕咩  ( 不過出面真係好多人等位 )  諗住影完就食   點知又黎另一樣喎   總之不斷影不斷黎   好似 15 分鐘內黎哂所有嘢食啊    影完想食第一樣嘢嘅時候   都唔覺得熱咯 

一路傾一路食又過咗兩個幾鐘    快到呢    如果番工 d 時間過得咁快就好喇  

番到屋企影埋 d 禮物  再比 d 曲奇里奧大人食   佢話好好食   話呢 d 就係曲奇喇   噢   咁我之前整果 d 唔係咩   oh 





沒有留言:

發佈留言