2009年11月13日星期五

打邊爐 @ 屋企 ( 13-nov-2009 )

魷魚  - $13  好大隻啊   原隻咁切有 d 恐怖  

牛柏葉 - 好耐無食   但好韌呀   下次都係唔買喇 
肥牛 - 買嘅時候無認真睇   點知原來超級肥  哎丫丫
雜丸 - 最鍾意食蟹籽丸同黑椒牛丸    買定多 d    可以留番煮麵時食啊 
百福豆腐 -  依家打邊爐都想食呢 d 滑滑豆腐呢 
唐生菜 - 其實想買油麥菜   不過賣哂    唯有唐生菜啦  

蒜蓉 + 指天椒 + 頭抽 - 超鹹   但我鍾意呢     
芫茜皮蛋 / 沙爹湯底 - 最鍾意鴛鴦湯底架 

( 13-nov-2009  fri )
星期五喇    食豐富 d 啦    好耐無食吉列魚柳    不過我其實係想食他他醬多 d 
番到菇場勁開心    因為聽日 off 嘛    真係好羨慕 d 人只係番 5 日工呢 
晏晝同 8 掛同事去海皇粥店 lunch    哎呀  諗住今日唔會曬同唔會出街    所以無搽防曬     點知又要出街又要曬到呢   唉 



今晚會凍    所以打邊爐    估唔到里奧大人都想出街打邊爐     我話屋企打就得啦   食得又唔多   食唔哂又可以留番喎    唔識計數嘅    佢仲主動話去車站接我   再去街市買餸   難得難得   不過好在真係黎陪我買餸   唔係真係拎唔到呢   下次都係出街食好 d    因為洗嘢都幾煩

沒有留言:

發佈留言