2009年11月8日星期日

流浪影子卜聚 @ 忠誠茶座 ( 大尾督 ) ( 8-nov-2009 )

蝦醬鮮魷炒通菜 - 居然無馬拉盞通菜    所以試下呢碟囉   味道唔錯噃


鹹魚泰式炒飯 ( 走豬肉 ) - 我無食到  睇個樣都 ok 架


咖哩角 - 個汁好好味   


咖哩炒蟹 - 我只係食咗 d 汁   好味呀  不過如果辣 d 仲正


辣椒膏炒青口 - 個汁又係好好味


炸蝦餅 - 最鍾意食炸蝦餅  不過如果我得同里奧大人就唔會叫   因為覺得食完都飽咁囉  


煎薄餅 - 都唔錯   唔係好油 


烤薄餅 - 見到隔離食   再問影子要唔要    佢話要   咁就即叫啦  呵呵 




石榴子冰 - 我飲咗兩啖   不過印象中都幾濃椰汁味   


( 8-nov-2009 sun )
今朝喺教會附近食早餐呀 
DD猫7







崇拜完畢就去附近買靈修書同禮物比朋友    咁就用咗一個鐘時間 lu    之後番到屋企已經兩點    但唔餓   三點先食 tea 
DD猫4







今日好熱呀    所以喺屋企唔想郁    只想睇下雜誌   睇下電視   原來好舒服架   第時都係星期一至六做哂所有家務    留番星期日盡情抖抖呢 
DD猫21

今晚好開心   因為會同 blogger  流浪影子   & 小寶一齊食晚飯 呢次見面只係用留言方式相約 無通過電話 唔知對方嘅樣貌   所以里奧大人都替我擔心   驚我比人放飛機啊 
DD猫27

早 d 去到相約地點   咁唔駛咁趕   其實我好緊張架  因為去咗好多次洗手間  嚇到里奧大人以為我有病呀

終於等到啦   相認嘅感覺真係好特別啊   好興奮好緊張又好似好親切感呀      
DD猫13

實在愧對影子    因為我唔知大埔有乜好食   只係覺得大尾督嘅忠誠茶座泰國菜算係有水準  見得下人 所以一齊坐 van 仔入去食嘢喇
DD猫17

呢次飯局好開心呀    一路傾一路食    雖然唔知影子係咪都習慣咁樣   但都唔理喇 要珍惜每分每秒啊 因為好難得見面嘛   
DD猫25



話咁快就十點幾 lu   所以埋單走人   因為里奧大人聽朝要見工啊   如果唔係可以夜 d 呢 
DD猫3

呢次一聚    唔知幾時又可以見呢    道別嘅時候都係有 d 傷感唔捨得   噢 
DD猫28

噢   今次又有手信 我最愛食嘅榴槤特產啊   里奧大人番屋到屋企睇 d 手信   發覺係全部都係榴槤     話影子好有心呀   駛乜講    似你就慘啦    無心肝 
DD猫8





沒有留言:

發佈留言