2009年12月4日星期五

食棧 @ 大埔




唔知係咪番到公司勁忙   所以終於 feel 到唔舒服番工真係幾辛苦  
075.gif image by fatfatfamily

里奧大人又成日叫我唔好煮飯   搞到我都唔想煮飯   
popo2066.gif image by fatfatfamily

費事佢煩   所以同佢出街食越南嘢算喇  
paobin301.gif image by fatfatfamily

兩個人食唔得多   所以只喺叫咗越式蒸粉包 + 越式粉金邊粉 + 馬拉盞炒通菜    我勁鍾意食蒸粉包   因為我好鍾意食 d 醋呢 
159.gif image by fatfatfamily

里奧大人抖陣就跑步   佢強調好鍾意一個人好 free 咁跑  所以我唯有熨兩機衫當做運動算lu  
176-2.gif image by fatfatfamily
                           

    


今朝好想食餐肉   所以食餐蛋治烘底 + 奶茶 ($16)    但餐肉真係好計漏   食唔哂呀 
_1492-1.gif image by fatfatfamily



番到菇場呢   忙到震   忙到有 d 吃不消  
or01.gif image by fatfatfamily

早餐未落格   所以晏晝同里奧大人食車仔麵   叫完唔想食   食咗一半咋   
thuntitled00.jpg image by fatfatfamily


沒有留言:

發佈留言