2009年12月7日星期一

焗豬扒飯 + 粟米蘑菇蛋花湯 ( 7-dec-2009 )





( 7-dec-2009 mon )
天氣無啦啦又凍番  超勁唔想起身番工呀  
早餐去麥當勞   我覺得比較 relax dd    星期一嘛   唔想咁趕 
忙呀忙    忙到震    好在飲咗咖啡提提神   唔係真係唔願做呀 
落雨濕濕又凍喎   唔想行咁遠   去附近買車仔麵算喇  

無啦啦咁凍    里奧大人話打邊爐    我話唔好喇    成日出街食   橫掂我又醃咗豬扒    所以煮飯啦    我都估唔到自己會咁堅持煮飯啊   賢妻是也 
是日晚餐 - 焗豬扒飯 + 粟米蘑菇蛋花湯
焗豬扒飯 - 材料有 2 塊豬扒 + 2 個蕃茄 + 1 個洋蔥 + 半罐蘑菇 + 1 隻蛋 + 2 碗冷飯 + 芝士粉     再整個茄汁獻   放入焗爐    焗起真係超級勁香呀   我好小咁讚自己架     
粟米蘑菇蛋花湯 - 今次個蛋花好滑呀  全靠  mimi 教路  唔該哂妳啊  

沒有留言:

發佈留言