2009年12月16日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 16-dec-2009 )

( 煎倉魚 ) - 點沙律醬真係絕配呀
蒸嘉美雞 - 好滑好好味呀    同雪藏雞真係好大分別呢    

薑蔥蓉 - 我食雞一定要有薑蔥蓉架  好味好多呢   真係食薑蔥蓉多過食雞架
炸魚仔 -  細細條又脆卜卜   好味呀
荷蘭豆炒鮮魷 -  我其實對炒鮮魷麻麻地   因為好多時媽咪成日整   有 d 厭呀   
灼菜心 - 呢碟菜好甜   好好味呀
蒜頭辣椒豉油 - 最鍾意係呢碟   就咁送飯都無問題呀
外賣咖哩魚蛋 - 上次家姐買   今次里奧大人買    味道唔一樣   但其實係同一間黎架   怪呢    
( 16-dec-2009 wed )
今朝開始凍   但我又唔覺得凍喎   唔知係咪之前幾日食咗豬腳薑醋  個人無咁凍呢  

尋晚打邊爐好飽   所以朝早食三文治算喇    本來想食出前一丁架   但唔餓食麵會好飽好辛苦呢 

唉   菇場有個女同事個口真係好臭   真係超級難頂    10 點幾行過佢個位   佢講緊電話   成陣味啊   超難頂   所以同同事暗地裡改咗佢個名叫 " 渠王 " 呀   

晏晝出去行陣先買 lunch    突然好想食撈麵     所以就去 7-11 買嘢食喇 

番到菇場無啦啦又忙喎   不過我都慢慢做   唔想破壞好開心嘅 mood 呀
今晚番媽咪屋企食飯    所以又買兩件 cake 一齊食喇 




依家天氣凍  所以寶寶會瞓床    同佢影相果陣  佢想咬我個鏡頭呀  好在我身手敏捷縮得切咋   唔係佢就知味道 





沒有留言:

發佈留言