2009年12月8日星期二

咖哩薯仔雞翼 + 印度薄餅 ( 8-dec-2009 )




( 8-dec-2009 tue )
今朝落毛毛雨  天氣又潮潮濕濕咁   真係唔舒服喇 
一落雨就多數塞車   影響哂 d 心情  不爽呀   因為代表要趕頭趕命食早餐啊 

又係忙   睇數字真係睇到頭暈眼花   明明 10490 可以打到 14090  仲要 check 咗幾次都唔知自己打錯   真係要停一停  醒一醒先可以 check 過呢  
晏晝同媽咪飲茶   本來約咗 8 掛同事食架   不過媽咪叫到就無辦法啦    同埋就黎搬 office 就無得飲    所以依家一有機會就會同媽咪飲囉 





尋晚已經煮定今晚嘅餸   所以好輕鬆咁番屋企呢  
是日懶餐 - 咖哩薯仔雞翼 + 印度薄餅
咖哩薯仔雞翼 - 今次用咗半樽油咖哩   所以好辣   本來加咗隻指天椒   但試味覺得太辣   拿拿聲拎番出黎啊    所以我又買定支鮮奶比里奧大人解辣   佢仲好感動話我好細心   其實我驚佢嫌辣唔食咋  噢   
印度薄餅 - 里奧大人話我煎得唔夠香喎   所以打後果 d 就比佢煎啦   見佢咁 enjoy   我當然又要讚下佢啦   之後佢煎完放低個鏟話 : 搞掂  ( 指住 d薄餅 ) 叫我放上碟丫    嘩   自以為大廚上身呀  真係丫 
整完哂所有嘢就落街散步   順便去許留山食龜零膏   幫里奧大人清清熱氣   唔係一陣話我整得太辣   整到佢依樣果樣   以後唔食咖哩就煩   因為我仲有半樽油咖哩要清埋佢啊 

沒有留言:

發佈留言