2009年12月1日星期二

1-dec-2009 to 3-dec-2009

( 1-dec-2009 tue )
今朝攰到一隻嘢咁   又每月一到  求其食件奶油多算喇  

今次又唔係話太痛  感恩   唔知關唔關之前飲益母草同八珍湯關係呢  
晏晝無胃口   只係想瞓覺   帶住口罩瞓覺都幾辛苦啊 
本來想番屋企唔探媽咪    但估唔到里奧大人話要探媽咪   仲買埋報紙 & 麵包比媽咪   我真係好感動呢   
今晚家姐會遲 d 到    好在我同里奧大人都可以陪下媽咪    水腫腿哂    感恩   但係個肺有 d 陰影   唔知乜啊   實是擔心呢    但醫生提議出去照 x-ray    因為醫院要排到 21 號先照    不過醫生又無話幾時出院   又無比資料我地   都唔知想點  唉
陪到媽咪 6 點 9 就走喇   實在唔多舒服   加埋又傷風咳   都係早 d 走   傳染比媽咪仲煩    
今次豪呀   同里奧大人 call 的番屋企    唔駛行    又可以好快番到屋企休息    爽呀 
我無胃口啦  超勁想反胃    所以叫里奧大人自己買嘢番屋企食算喇   我就沖涼瞓覺  

( 2-dec-2009 wed )
頂唔順呀    其實唔係好痛好痛   但個人真係好攰好攰   都係請假休息    瞓到 6 點先醒     再去睇醫生    咁就一日 lu     不過瞓夠真係舒服好多     但都無胃口  只想勁飲嘢   
媽咪今日出院   所以我個心都安樂哂   但肺部有陰影   所以要出去照 x-ray  照咗有事就即入院   無事就等覆診   唉   無哂心機
求神保守憐憫醫治媽咪  讓媽咪可以每日都健健康康咁生活    撇除一齊嘅憂慮   奉主名求  阿門 

( 3-dec-2009 thu )
今朝番工啦    個人有 d 攰    不過應該無問題嘅 
早餐食咗 1 / 4 咋   真係無胃口   唔知係咪 2 日無食嘢   一食嘢就超頂胃呀    


番到菇場我伏喺枱   咁啱亞 head 見到    以為我好辛苦  ( 其實咁啱我伏喺枱度祈禱 )  佢話我無嘢做就乜嘢啦 ( 佢意思係休息   因為當時有同事喺度  所以唔方便叫我休息 )    好感恩我有位咁好咁好嘅亞 head 呀 
唉   家姐拎漏咗媽咪封信   book 唔到醫生    所以我晏晝要同媽咪飲茶  順便拎埋封信   估唔到婆婆同工人都喺度    不過我都無胃口   更加無心情影相   實在太攰啦 
感冒未清又咳真無超辛苦   頭暈暈    超反胃   第一次咁超反胃呀   所以又要打的番屋企囉      肉赤到爆呀
呢晚又無乜胃口    叫里奧大人自己買水餃麵同菜番屋企食    咁我就食佢 dd 菜啦  好過無嘢落肚嘛   

沒有留言:

發佈留言