2009年12月24日星期四

仿膳飯莊 @ 九龍灣德福 ( 24-dec-2009 )

燻魚 - 我鍾意食乾身 d 脆 d 嘅 

榨菜肉粒配薄餅 - 雖然榨菜粒好惹味   但食得多就覺得好鹹囉
叉子燒餅 - $36 / 4 塊   貴得黎又唔掂   係絕對唔掂呀   唔脆身嘅  林嘅   超級極度失望呀 

糖醋排骨 - 呢個最正呀  
片皮鴨半隻 - 我覺得麻麻地囉    丹桂軒好味好多呢   

( 24-dec-2009 thu )
好多人都開始放假    所以無乜人等車   好快已然番到菇場附近 lu     難得咁早    所以食麵喇   


呢日無 mood 做嘢啦    lunch 又好快到喎    諗食乜真係好煩   最後去 7-11 買糯米飯    12蚊超細碗之餘仲唔好食啊    


噢   終於知道今日係無得放早    所以無哂心機啦   不過算啦   上網都好開心呢 
里奧大人接我放工   之後去 haagen dazs 食雪糕   因為有張 coupon 年底到期啊   



約咗姑奶同外甥女    所以食完行陣德福就去仿膳飯莊食晚飯 lu    
食完就同埋外甥女同埋里奧大人朋友番自己教會    聽完見証之後   更覺得神真係每日都比我無數恩典    時常都保守着我呢   感恩感恩  
食完片皮鴨要排毒    所以又食龜苓膏喇    假期嘅許留山真係超級多人   最慘係 d 位好迫   坐得好唔舒服呢     


沒有留言:

發佈留言