2009年12月19日星期六

大食會 @ 姑奶屋企 ( 19-dec-2009 )

( 蝦 )
( 金沙骨 )
( 炸雞塊 )
( 咖哩雞 )
( 西蘭花 / 椰菜花 )
( 芝士肉醬意粉 )
( 臘腸粒炒飯 )
( 雜果沙律 )

( 蒜蓉包 )
( 桂花糕 )
( 19-dec-2009 sat )
天氣凍真係唔願起身番工呀 ~

早餐食芝蛋治小蛋    食嘅時候都覺得好怪  點解會有食肉嘅口感   當我 "了" d 蛋黃先發覺原來係芝腿蛋治  唔怪之得啦   哎 yo   一陣 d 人以為我咁大食就慘啦  oh ~


星期六番菇場   就算唔做嘢就咁上網   都覺得好悶  好想快 d 放工囉 ~

放工番去同里奧大人食 tea    真係好開心   一個人食 lunch 真係好悶呢 ~

( 冬蔭功魚片頭雞翼湯河 )
( 沙爹牛肉粒炒飯 )



番到屋企坐陣就番教會 lu    里奧大人又話天氣凍好餓   所以又去食餃子    之後再去姑奶屋企做冬 ~

今次我焗咗 brownies  估唔到大人細路個個都話好味   真係好開心呢   其實我驚唔好味架  因為我自己改咗食譜份量    好在個個話好食   唔係就慘咯 ~

沒有留言:

發佈留言