2009年12月6日星期日

韭菜豬肉水餃 + 腐竹糖水 ( 6-dec-2009 )



( 6-dec-2009 sun )

今朝瞓到 10 點 9 呀   番唔到教會    所以同里奧大人即刻換衫去食早餐 ~


食完就去買餸    簡樸生活我鍾意呀  呵呵   之後我就抹廚房  拖地  抹柜  洗衫    里奧大人就自己番教會     雖然里奧大人都有幫手做家務    仍都會求其拖下地    但覺得佢拖完都唔多乾淨咁     所以多數叫佢唔好做    費事自己仲激氣呀 ~

清潔咗兩個幾鐘頭     屋企感覺煥然一新啦     里奧大人好無手尾架   成日拎哂 d 書出黎又唔擺番入去喎    叫佢擺呢   又話睇緊唔擺    但我擺咗入去佢又唔知喎    所以我好怕佢單獨喺屋企     因為我會強烈感覺到我會有排執囉 ~

上次里奧大人同朋友 3 點幾去飲茶   居然有位又平喎    佢知我都想去   所以今次就飲茶喇 ~






番到屋企 hea 下  睇埋 dvd 就煮飯 lu  太耐無煮   所以都係比多 d 時間自己 ready    無謂搞到咁急嘛 ~

是日晚餐 - 韭菜豬肉水餃 + 腐竹糖水
韭菜豬肉水餃 - 材料係 $20 枚頭 + 2 扎韭菜   我買水餃皮時  話要 50 塊左右   亞婆話一斤差唔多   點知番到屋企有成 100 塊呀   之得睇清楚先買啦 ~

腐竹糖水 - 晏晝見有時間   所以就煲啦   皮膚好乾呀   真係要補補先得啊 ~

沒有留言:

發佈留言