2009年12月31日星期四

譚仔 (三哥) 雲南米線 @ 大埔 ( 31-dec-2009 )

酸菜腐竹麻辣米線

豬潤牛肉麻辣米線



土匪雞翼


( 31-dec-2009 thu )
今朝食蛋牛治烘底 ( 小蛋 )    呢個三文治真係半年食一次好喇   因為實在太漏喇 !



番到菇場忙到震    忙到 lunch    諗住一陣可以早收    所以買菠蘿包 + 半杯麥皮   無咁飽嘛   可以同里奧大人 tea  點知原來無得放早   餓到震呀   放工即刻買個芝麻餐包頂肚呀   要一路行一路食  唔係就捱唔到番屋企咯 ~



突然好想食麻辣米線   所以同里奧大人去譚仔喇 ~

同里奧大人一把年紀    所以都唔會出去倒數  未迫過咩   喺屋企睇碟靜靜咁過就算 lu ~


哎呀  2009 年最後一日 lu   真係不經不覺咁過咗呢一年咁   年紀大咗    覺得 d 時間好似過得特別快咁架     呢一年真係麻麻地開心    因為我最愛嘅朱朱離開咗我     不過我好感恩就係當我唔開心嘅時候   會用另一個想法黎諗呢件事    人生常有不如意事發生    所以任何事都要用積極開心嘅態度去面對嘛       我仍都好感恩    我有個對我唔係時時太好   但都唔係差嘅嘅里奧大人陪住我    讓我每當有困難唔開心嘅時候   佢都會安慰我   氹我開心呢     " 人生有不如意嘅事有十之八九   倒不如多看那如意嘅一二件事   如此 我們就會知足常樂啦 "           

沒有留言:

發佈留言