2009年12月12日星期六

霸王山莊 @ 荃灣 ( 12-dec-2009 )

燈影牛肉 -  紙咁薄又脆卜卜  甜甜辣辣咁   超好味呀 


小籠包 x 2 - 同廣告嘅差九萬九千賠呀   食落肉汁都唔係好多啫   皮又唔夠薄    不過唔想食飯先叫 2 籠咋   
廣告影到好吸引  fing 到個包好多肉汁咁   我 fing 咗好多隻架喇   都唔係咁嘅   邊樹有咁多肉汁喎   又或者我唔識影啦   唉   
蟹粉小籠包 - 完全同小籠包一樣味  超級無敵勁失望呀
蒸銀絲卷 - 無特別
前菜 - 無味道嘅

( 12-dec-2009 sat )
終於又等到每月一次嘅 day off 喇   瞓到  9 點半   食完早餐再梳洗就出街 lu 


今次去挪亞方舟    因為又要坐車又要坐船    所以早 d 出發   唔想去到趕頭趕命   想慢慢觀光呀 
唉    去到碼頭走咗一班船   應該係開早咗    所以又要等多半個鐘   無嘢做就周圍影相    時間過得快好多呢 

喺碼頭行陣  d 風一吹   一陣臭味   都唔明亞叔仲釣魚黎做乜   唔好話我知係食呀   好嘔心呀 
12 點半就到挪亞方舟   同我地預計時間差唔多   再睇埋個 map   三四個鐘頭應該行完    




首先行咗方舟多媒體博覽館   原來唔比影相架  好失望呢   因為我會唔記得睇過 d 乜架  噢   之後行方舟生命教育館   差唔多 2 點去食嘢 lu    d 嘢食麻麻地    但環境就正啦     不過可能有旅行團嘅關係   嘈到拆天咁    真係乜興致都無哂呀  都唔明點解 d 人可以講嘢咁大聲嘅 

咖哩牛腩飯 - 為咗影相    所以個咖哩飯凍哂  噢
羅漢齋炒麵 - 好在個麵都脆卜卜  我食呢 d 麵一定會點醋同辣椒醬  但 d 醋同辣樣醬唔好味囉  唉 



食完就充滿力量啦   繼續行埋珍愛地球館 同 方舟劇院   再去買紀念品   就去方舟公園   見到好多動物   又好多花     影得好痛快呀 

5 點幾 lu 行埋大自然公園就走喇   本來諗住去馬灣碼頭搭船到荃灣    但好感恩比我地見到有巴士去青衣    所以就出青衣再去荃灣食晚飯喇 

今次去霸王山莊食晚飯   因為見到電視廣告拍到 d 小籠包好好味咁    所以去試下呢    但整體食物都係麻麻地啊 
臨坐車前  去咗佳記買椒鹽魷魚鬚    超好味呀 

沒有留言:

發佈留言