2011年6月12日星期日

活力餐廳 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 12-jun-2011 )

豉椒涼瓜炒排骨
粟米蟹柳斑塊

沙爹金菇肥牛煲


( 12-jun-2011 sun )
嘩   腰骨又痛喇   唔知係咪之前瞓得太多呢 ~
同里奧大人去大家樂食早餐   多人到呢   咁我去 cashier 排隊   之後里奧大人行咗一轉就話無位   話買番屋企食   我唔制架   所以我去搵位   次次佢無心機搵位嘅   望一望就走   咁更無位啦   我隔壁張枱係四人枱黎   一家三口 ( 個小朋友最多 1 歲 )   加埋一個袋   食一份早餐   咁就霸哂成張枱   d 人真係好自私呀 ~



食完番屋企梳洗就番教會喇   之後我去驗眼   因為對眼好濛咁呀   原來散光深咗   左 100 右 125   之前好似係 左 100 右 75   再搵另一間驗下先再決定配眼鏡 ~
今日好開心呀   家姐同媽咪黎我屋企打牌   打到 2 點半我同里奧大人餓喇   要叫下午茶外賣   之後再打 ~ 

火腿西多士

干炒三絲意粉


打到 7 點又叫外賣喇   不過我今次話唔想食 Pizza   所以又叫番下午茶間餐廳喇 ~ 
食完飯就走人 lu   我就拖地洗衫熨衫   難得有精神力氣做嘢呀   Good ~ 
 

沒有留言:

發佈留言