2011年6月24日星期五

KFC @ 九龍灣 ( 24-jun-2011 )








( 24-jun-2011 fri )
Happy Friday 喇   食餐蛋治   飽 d 會開心 d ~


菇場淡季   無嘢做   等 lunch   今日同 8 卦出去食   一齊食盅頭飯   我食 1/3   佢已經食哂   點解可以食得咁快架   我食嘢已經好快架喎   噢 ~


飯氣攻心   飯氣攻心   同埋唔知係咪好耐無 lunch 食飯   好似好滯咁 ~
放工又探媽咪喇   次次都會買嘢比媽咪食   又買報紙   買下曲奇   蛋糕咁   所以次次去都一袋二袋   唔怪之成日咁攰啦 ~
里奧大人上咗大陸   差唔多 9 點先番到黎   無啦啦又話想食 KFC   其實我真係唔想食   不過我次次都唔比佢食   佢唔會諗食咩囉   一次半次算啦   最緊要唔好要我諗就得架喇 ~
唔知係咪因為聽日 off 關係   心情好好   好有 mood 做家務呀   10 點開始幾熨咗兩機衫   熨咗個幾鐘   又唔覺攰添喎   不過唔想咁夜瞓   所以先瞓覺呢 ~

沒有留言:

發佈留言