2011年6月5日星期日

蔥粒炒肉絲 + 青紅蘿蔔粟米豬展湯 ( 5-jun-2011 )




( 5-jun-2011 sun )
里奧大人今朝起到身番主日學   我就 10 點半先起身   所以自己食早餐   之後再番教會喇 ~


差唔多 1 點幾崇拜完畢   之後同里奧大人一齊食 lunch   食完我就去街市買餸
   條街
又熱又焗   超辛苦呀   買完餸番屋企又要再沖涼呀 ~



里奧大人瞓晏畫    我就 4 點開始預備煲湯   搞掂哂就熨衫洗衫   反正又瞓唔到   又無電視睇   做下嘢好過 ~
是日懶餐 - 蔥粒炒肉絲 + 青紅蘿蔔粟米豬展湯
蔥粒炒肉絲- 諗住用煲湯嘅豬展黎炒麵   點知淥完之後   覺得個蛋麵好淋   又勁梘水味   根本唔係我買黎炒麵果 d 麵   但平時買開架喎   激鬼氣   所以最後就咁加蔥粒蒜粒炒下就當餸算數 ~
青紅蘿蔔粟米豬展湯 - 勁想飲湯呀   食埋 d 渣都夠哂飽喇 ~
食完飯洗完碗就拖地   之後就等埋里奧大人姐夫 11  點放工黎我屋企打牌   家姐 9 點幾就到我屋企等   點知等到 12 點半先開始打呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言