2011年6月25日星期六

Pizza & Chicken ( 外賣 ) @ 屋企 ( 25-jun-2011 )

環遊世界 ( 薄批 )
辣海鮮闊條麵
香蒜肉絲意粉
炸雞 ( 免費 )
田園沙律

( 25-jun-2011 sat )
里奧大人明明教咗鬧鐘 10 點起身架喎   但唔響嘅   好在樓上鑽嘢   我地先紮醒   原來已經 10 點 40 分喇   要即刻起身梳洗呢 ~
無時間去餐廳食早餐   里奧大人喺屋企食麥片   我唔想食呀   所以我買麵包   之後再出發去驗眼 ~
因為遲咗一個鐘頭   所以樣樣都好趕咁   本來諗住  11 點半去拎入院信   12 點 15分 就去驗眼   點知 12 點 15分先見醫生   同里奧大人一齊見醫生   佢做我 back up 最好啦   因為我一緊張就會聽 d 唔聽 d 咁   不過聽完醫生講解之後   我就好輕鬆呢 ~
之後急急腳去驗眼喇   好在真係里奧大人陪我咋   因為驗眼會包埋驗青光眼   所以要放大瞳孔   對眼會濛查查   無人伕住我真係唔知中咗去邊   感恩對眼係無事   只不過眼皮發炎   散光 100   同埋醫生話我對光好敏感   所以對眼會痛   今次 Consultation $430 + Medication $100   我覺得好貴呀   不過買過安心都值得嘅 ~
約咗家姐去星林居食米線呀   每人叫唔同餸 share 黎食   今次份量同味道都無變   但價錢就貴咗好多呀   3 個人食咗 $170   不過依家咩都貴   都明白嘅  但真係貴咗好多   又唔係咁值咁囉 ~
我的小鍋米線 ( 中辣 ) - 蘿蔔 / 魚腐 / 豬紅
家姐的小鍋米線 ( 大辣 ) - 豬腸 / 豬軟骨

里奧大人的小鍋米線 ( 中辣 ) - 豬腩肉 / 豬潤 / 紫菜


對眼濛查查呀   又猛太陽   同家姐一齊買完香水就一齊番屋企喇 ~

嘩   番屋企又要沖涼喇   同埋我地 3 個都好鬼口渴呀   唔知係碗米線多味精   定係飲咗杯鹹檸七呢   佢地係都話鹹先好飲   我話太鹹好似飲緊鹽水咁   但佢地無理我   照篤爛哂個鹹檸檬 ~
我瞓咗半個鐘   家姐話我扯鼻寒添呀   我話我真係好鬼攰   里奧大人喺房度瞓到豬頭咁   所以我都唔叫佢一齊探媽咪   我同家姐一齊去就得 lu ~
家姐坐到 7 點 15 分就走喇   我就坐到 7 點 50 分   之後一上車就打去叫外賣   一個鐘頭後就有得食   好小 9 點 半先開餐   不過晏晝太飽   太早食唔落嘢呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言